torstaina, toukokuuta 11, 2006

Helou helou

Huomenta,

Mulla on näemmä taas todella tehokas työpäivä kun päätän kertoa teille opettavaisia tarinoita 25-vuotiaan sinkkutytön seikkailuista työnteon sijaan..

Taas yksi krapula-aamu. Onneks olin sen verran fiksu Ilmaisen Viinan Bileissä, että olin laittanut äidille keskellä yötä viestin ja pyytänyt sen herättämään mut puoli kahdeksalta etten myöhästyisi töistä. Olin ilmeisesti laittanut saman viestin mun työkaverille, sillä se ehti ensin ja herätti mut ennen äitiä. Olisin tosin tahtonut heittää kännykän ikkunasta pihalle, kääntää kylkeä ja jatkaa mun kauneusunia. On se niin kamalaa, että työnteko häiritsee mun sosiaalista elämää ja kesänviettoa.

Oon siis sinkku. Ikisinkku ainakin tätä vauhtia. Miksi mä en voi tavata jotain sellaista ihmistä kenen kanssa jaksaisin olla päivästä toiseen ilman, että tarvitsee alkaa sählätä ja säheltää? Hahaa, mä tiedän itsekin ton vastauksen. Nope, älä kuvittelekaan! Mä en ole pleijeri. Syy mun sinkkuuteen on omasta mielestäni se, että mun unelmien mies on satuolento. OMG, ei sellaista ihmistä voi olla olemassakaan :)

Satuolento on mun mielestä akateeminen, mutta sopivalla tavalla renttu ja rento. Töissä pitäis mieluiten käyttää pukua, mutta vapaa-ajalla sitten mieluiten kivaa kesätunikaa ja parransänkeä. Lisäks pitäis olla pitkä, mukava, kiusoitteleva, ymmärtäväinen, hellä, lapsirakas, sosiaalinen, urheilullinen (MUTTA EI ENTINEN TAI NYKYINEN LÄTKÄNPELAAJA..), riehakas, rietas, matkusteleva, ulkona käyvä ja... Lista jatkuu. Mistä tällaisen miehen muka löytää? Mun mielikuvituksesta! :)

Harmi vaan, että mua lähestyy vaan kaikki sellaiset, jotka ei täytä noita kriteerejä. Eilen illallakin mun perseessä oli kiinni joku nelikymppinen äijä jolla oli takuuvarmasti sormus takataskussa. Mä nimittäin oon varsinainen sormus- ja örsömagneetti. Jos sormusta ei löydy, niin varmasti oksennukset löytyy rinnuksilta ja jos ei oo oksennusta rinnuksilla on varmasti sormus...

No joo..ehkä mä alan taas näytellä ahkeraa työntekijää ettei mee kuukauden työntekijän palkinto sivu suun ;)