tiistaina, toukokuuta 16, 2006

Miehet ja mielikuvitoksettomuus

Miettikää..

Oon jutellut netissä sellasen pojan kanssa, jonka nimimerkki oli Mikko jotain. Tänään selvis, että sen oikea nimi on Pekka. LMAO. Mikko ja Pekka on about Suomen mielikuvituksettomimmat poikien nimet ;). No joo. Älkää ottako vakavasti, sillä eihän nimi miestä pahenna... Elämäni paskin keikka oli kyllä kyseisen Pekan tapaaminen. Mulle ei oo ikinä ennen tullut niin halpaa oloa kuin siellä. Me pantiin kerran (koko homma kesti ehkä noin 3 minuuttia) jonka jälkeen sille tuli ihan hirvittävät omantunnon tuskat siitä, että se petti sen tyttöystävää, tai oikeammin, sen avovaimoa. No joo..ehkä munkin olis kannattanut miettiä kahdesti mitä mä sen kanssa häslään. Mä en taida sitä ikinä enää nähdä, eikä haittaa. Mutta toivottavasti mä opin jotain virheistäni. Ja ainahan on toki parempaakin seksiä tarjolla...

Tai ainakin oli. Nyt Teekkarikin on ruvennut oudoksi. Miksi ihmeessä ihmiset ei voi sanoa suoraan jos niitä ei kiinnosta?? En mä siitä hajoa. Enemmän mua hajottaa se, että mulle valehdellaan päin naamaa. Mä koen kumminkin olevani sen verran aikuinen, että mä kestän totuuden. Tottakai mä ymmärrän sen, ettei kaikki musta lämpeä! Mun mielestä kaikki miehet vois painua helvettiin.

Mä muuten vihaan mun naapuria. Se polttaa tupakkaa sisällä ja ne hajut tulee suoraan mun kämppään. Yök.

Oonpas mä ollut aggressiivinen. Ei tää päivä oikeesti niin huono oo ollut. Mä chillailin ennen töihin menoa mun työkaverin vauvan kanssa. Meillä oli tosi kivaa. Tällä kertaa Axu ei nukkunut koko aikaa, vaan se jopa "jutteli" mun kanssa. Kaikkein hauskinta sen mielestä oli katsella näyteikkunoita, ohi ajavia autoja ja raitiovaunuja ja puluja. Lisäksi oman lapasen kädestä pois ottaminen viihdytti sitä suunnattoman paljon. :)

Mr. Evil American Boy taitaa seurustella yhden meidän yhteisen kaverin kanssa (joka muuten on sen entisen tyttöystävän sisko.. Ilmeisesti Curtisin siskoksilla ei oo sanatonta eikä sanallista sopimusta siitä että toisen sisko exiin ei kosketa..). Mä en tajua miksi mua sekin ahdistaa. En kai mä oikeesti oo kuvitellut, että meistä joskus jotain tulis. En oo voinut. En oo.