tiistaina, toukokuuta 16, 2006

Joku lukee tätä :)

Joku lukee tätä!!!!

Mä tajusin vasta äsken, että kaks tyyppiä on jopa kommentoinut! Jee jee! Kiitos, kiitos, kiitos, kiitos, kiitos.. :) You guys made my day. Junakohtaus nimiselle henkilölle mä yritän tässä nyt jotain vastata... Mutta en mä mitään fiksua keksi. En mä tiedä miksi mä koen, että mun pitäisi seurustella vakavasti. Mun hyvä veikkaus on se, että yhteiskunta luo tiettyjä "paineita". Mä oon melkein ainoa mun kaveriporukassa joka ei seurustele. Sen lisäksi mun ihanat työkaverit ilmoittelee mua kaiken maailman maajussille morsian -ohjelmiin kun ne ilmeisesti ajattelee, että mä olen luonnonoikku kun en 24-vuotiaana seurustele. Niinpä niin. Kaiken lisäksi äiti ja mummo on alkaneet vihjailla siitä, että kun ne oli mun ikäisiä niillä oli jo tasapainoinen parisuhde ja lapsia...

No joo. Kyllä mä tiedän, että muakin varten on jossain se joku tyyppi kuka jaksaa mua ja ketä mä jaksan. Joten siis kaikki hehkeät, pitkät ja hyvin pukeutuvat ruotsalaiset kuumat miehet, ilmoittautukaa tähän reality-sarjaan.. ;). Tai okei, myös australialaiset surffitukat kelpaa ;)

1 Comments:

At 10:04 ip., Blogger Junakohtaus said...

Sano sille yhteiskunnalle, että lakkaa heti luomasta tiettyjä paineita.

Eihän tossa oo mitään järkeä.

(Väärinkäsitysten välttämiseksi, tämä tulee sitten virnistyksen kanssa)

 

Lähetä kommentti

<< Home