tiistaina, joulukuuta 19, 2006

Kännykkäviirus

Mä en tajua, miten mulla voi aina olla puhelimen kanssa hieman huonoa tuuria... Olin joskus vähän aikaa sitten myynyt iskälle mun vanhan puhelimen todella hyvään hintaan. Eilen se sitten alkoi reklamoida mm. siitä, ettei kamera toimi. Samalla se kysyi, että voisinko mä mahdollisesti poistaa kaikki mun omat numerot puhelimen muistista ja vanhat viestit, jotka on olleet lukittuina.

Siis voi tuska. Mun puhelinmuistiosta löytyi kyllä kaikkia sellaisia numeroita, joiden omistajat mä olin jo unohtanut hyvän aikaa sitten...melkein teki mieli ottaa ne talteen, mutta sitten järki voitti. Kaikki pois vaan. Mutta mä mietin, että millaista elämää mun vanhemmat luulee mun viettävän.. Puhelinmuistiosta toki löytyivät vanhat tutut: Säälittävä poliisi, Strippari, Micke Laivalta, ruotsalainen Otto ja pari muuta kaiken kertovaa koodinimeä.

Äiti olikin jo poistellut jotain mun vanhoja viestejä, ja ainoa mikä oli jäänyt jäljelle (minkä mä olin lukinnut ja mitä noi ei osanneet avata) oli HMOVK:n viesti meidän vappuisen riidan jäljiltä. Ou jee.

Noh..ainakin tuli taas opittua, että kannattaa poistaa KAIKKI tarpeettomat numerot ja viestit just in case...