maanantaina, marraskuuta 27, 2006

Joulukalenteri-idea

Mä sain just aivan mahtavan idean joulukalenteriksi. Miks tätä ei oo vielä keksitty? Otetaan yksi alastonkuva kuumasta miehestä ja laitetaan sille sitten siihen joulukalenterin päällysosaan vaatteet päälle. Aina kun avaa luukun, paljastuu enemmän ja enemmän... ;). Uuh.

Jee! Mä oon taas yhden tentin lähempänä joululomaa! Ei oo enää jäljellä kuin 3 tenttiä ja 3 semmoista pienempää luentokuulustelua :). Me just tänään suunniteltiin mun kaverin kanssa, mitä kaikkea kivaa joululomalla voi tehdä, kun kaikki kaverit on taas samassa paikassa. Ihan helmeä!

Tentissä oli tänään ihan hirvittävä natsimeininki. Mä en tajua, mikä tarve joillakin typerillä yliopiston assareilla on yrittää pönkittää omaa auktoriteettiaan karjumalla opiskelijoille. Melkein meni fiilikset, mutta sitten päätin ettei joku typerä bitch pilaa mun päivää.

Tentin jälkeen mä menin lainamaan vähän lisää tenttikirjoja ja matkalla kirjastoon, näin pojan, joka kantoi sellaista valkoista isoa muovituolia päänsä päällä. Se näytti ihan siltä kuin se poika olisi ollut sieni, ja se tuoli olisi ollut sen sienen lakki. (EI, mä en ollut missään aineissa.) Mä repesin aivan täysin. Anteeksi, sieni-poika. Tarkoitukseni ei tietenkään ollut nauraa sulle....

Nyt mä tulin kotiin muka lukemaan. As if. Enhän mä mitään jaksa lukea. Juon teetä ja tuijottelen ikkunasta ulos ja ajattelen kaikkia turhia ajatuksia. Tuolla on muuten aivan tajuttoman hieno auringonpaiste. Ja Suomessako muka kaamos? ;)

Eilen taas tuli todistetuksi se, kuinka kammottava ihminen mä olen. J soitti ja me oltiin eräästä aivan täysin epärelevantista asiasta eri mieltä. Puhelu päättyi siihen, että mä huusin sille ettei tarttee soitella mulle enää ikinä ja löin sille luurin korvaan. Siis haloo!!! Kuka aikuinen käyttäytyy noin :D. Edellisellä kerralla kun se soitti, se valitti about vartin että kuuluu tosi huonosti ja mä tiuskin sille närkästyneenä ettei ainakaan mun puhelimessa oo mitään vikaa, että kattoo vaan sitä omaa luuria. Nii-in, ei mun puhelimessa mitään vikaa ollut, mutta käyttäjässä kyllä sitäkin enemmän. Se luuri oli väärinpäin.

5 Comments:

At 2:51 ip., Anonymous Anonyymi said...

HEheh... :D
Ei hittovie että sie osaat :))
Kiitos ku piristit mun päivää :P

 
At 9:26 ip., Blogger PartyFlickan said...

Juu oon aivan blondi ;). Kannattaa varoa silitysrautoja, niistä jää ikävät arvet...Omat arvet on just sopivasti valtimon kohdalla ranteessa joten kukaan ei usko, että se on tullut vaan silitysraudasta..

 
At 10:06 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tosi mahtava joulukalenteri idea!

 
At 4:37 ip., Anonymous Anonyymi said...

Jeejee.. hyvä meininki. Luin viisitoista riviä. En lue enempää. Miksi. Auta armias, oletko sinä aikuinen ajatteleva olento? En minäkään.

 
At 9:16 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tervehdys oi kunnioitettu mustekala:

Kivaa, ettet lue enempää, tää teksti ei missään nimessä sovellu ihmisille joilla on pikkujoulupipo hieman liian kireällä.

 

Lähetä kommentti

<< Home