keskiviikkona, marraskuuta 01, 2006

Voi helvetti!

Mä luin äsken mun blogia taaksepäin ja tajusin, että mä oon itkenyt HMOVK:n perään toukokuun alusta saakka. Siis mitä helvettiä, puoli vuotta? Mä en oo tajunnut ollenkaan, että siihen on mennyt puoli vuotta. Siis apua! Miten säälittävä mä oikeastaan olen? Aika pysäyttävää. Sen sijaan että mä tahtoisin vetää ranteet auki tän havainnon takia, mä nauran itselleni. Musta on oikeesti tullut niin tyypillinen vanhapiikasinkku. Voin melkein nähdä itseni 80-vuotiaana piinaamassa vanhainkodin muita asukkaita kertomalla samaa tarinaa siitä, kuinka mä joskus silloin nuorena olin rakastunut.

Sori kaikki kaverit, mä oon ollut ihan kuin broken record, mikä on jumittunut samaan lauseeseen. Nyt lentää pyjamat nurkkaan ja mä oikeasti palaan takaisin mun vanhaan ja kivaan elämään enkä enää märehdi jotain tyhmäpää-poikaa! Mä aloitan uuden elämän tästä hetkestä alkaen!

Hyi mua, kun oon antanut näin paljon aikaa kulua aivan täysin hukkaan!!! :)

1 Comments:

At 3:20 ip., Anonymous Anonyymi said...

Just one year of love, is better than a lifetime alone.

 

Lähetä kommentti

<< Home