perjantaina, lokakuuta 20, 2006

Kasvot vedessä

Jonnan Kasvot vedessä on ehkä maailman kaikkeuden kivoin biisin. Tällä hetkellä :). Lisäksi mä kuulin sen ekaa kertaa todella kivassa tilanteessa ja sitä on sitten kiva fiilistellä kun kuuntelee biisiä (naapureiden iloksi) repeatilla yötä päivää.

Mun vanhemmat tulee huomenna kylään ja oon siivoillut kaksi päivää. Tänään on pakko mennä vähän juhlimaan, että jaksaa sitten olla viikonlopun kiva ja kiltti tytär. Oon käynyt varailemassa kaupoissa kaikkia juttuja, mitkä äiti ja isi saa huomenna ostaa mulle :).

Mä oon miettinyt, että fuckbuddy"suhteeseen" pitäis olla jotkut kirjoitetut säännöt. Mua ainakin mietityttää mm. se, että saako soittaa AINA kun panettaa. Pitääkö / saako jäädä halailemaan seksin jälkeen? Jos kyllä, niin kuinka pitkäksi aikaa? Lisäksi oon miettinyt viime aikoina sitä, että entäs jos mä tykkäänkin tytöistä enkä pojista. Oon myös miettinyt, että miksi kaikki mun seurustelusuhteet onnistuu vaan, jos me ei periaatteessa seurustella vaan ollaan vaan kavereita. Mun pieni pää menee kohta ihan sekaisin :).

No joo. Elämässä on kyllä ollut tapana, että kaikki asiat järjestyy omalla painollaan. Eikä periaatteessa oo mitään, minkä pitäis järjestyä. Mulla on selkeestikin tänään vaan drama queen day.. ;). Taidan ottaa lyhyet päikkärit ja alkaa sitten hehkeytyä iltaa varten.

:)

4 Comments:

At 4:04 ip., Anonymous Anonyymi said...

Älä ajattele liikaa, vaan toimi kuten sydän ja järki sanoo(tai jotain väliltä). Pääasia, että olet itse onnellinnen, ja teet kuten parhaaksesi näet.

Kerran me täällä eletään vain, joten nauttikaamme tästä :)

 
At 4:14 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mukavaa biletys-iltaa!:)

 
At 9:55 ap., Blogger Takaisin Kallioon said...

Fuckbuddyt on out, hugbuddyt on nyt kuuminta hottia!

 
At 1:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mun fuckbuddy on myös hugbuddy, toiminta vaihtelee rajusta tosi hellään - itseasiassa en usko että seksi voisi siitä enää paljoa parantua!

 

Lähetä kommentti

<< Home