lauantaina, lokakuuta 14, 2006

Huomenta

Mulla oli kello soimassa tänään kahdeksalta, että voisin reippaana lähteä kirjastoon lukemaan. Mä heräsin joskus kahtakymmentä vaille kahdeksan ilman kellon soittoa ja ajattelin, että laitan kellon pois päältä ja lojun sängyssä vaan vielä hetken. Seuraavan kerran kun katsoin kelloa, se olikin jo 10.42 eli se siitä hetkestä.....ja lukemisesta. Taidan lähteä vaan shoppailemaan kun näin eilen maailman söpöimmät talvikengät. Ja sitten mä tahdon EHDOTTOMASTI eilisen leffan soundtrackin.

Niin, me käytiin eilen tyttöjen kanssa katsomassa The Devil Wears Prada. Mä olin odottanut, että se olisi ihan paska leffa kun kaikki mun tutut oli haukkuneet sitä, mutta mun mielestä se olikin tosi kiva! Se ehkä vaan kertoo jotain mun leffamausta. Mutta ei mua kyllä hävetä yhtään myöntää että mä tykkään hömpästä. Tässä hömpässä oli lisäksi ihan superkuumia käsilaukkuja ja kenkiä sekä pari aika hottia miestä. ;)

Me käytiin ennen leffaa syömässä nopeesti ja samaan ravintolaan tuli mun kaveri P joka oli treffeillä. No se ja se poika ei jääneet sinne koska siellä oli niin täyttä mutta myöhemmin illalla sain taas kuulla pitkän tilityksen treffeistä. Mä tajusin, että ihmiset yrittää rakastua ja etsiä sitä oikeeta tyyppiä todella eri tavoin. Mä istun kotona ja odotan, että joku soittaa ovikelloa... Mun kaveri P ravaa noin päivittäin treffeillä eri miesten kanssa ja on AINA ihan varma, että se on nyt tässä se oikea, kunnes tapahtuu jotain minkä takia koko juttu meneekin pieleen. Mä en pystyis tollaseen kun en jaksais aina pettyä. Kyllä mä tiedän, ettei munkaan metodi oo mikään maailman parhain, mutta jotenkin mä nykyään uskon siihen, että kyllä se mies etsimättäkin löytyy. Ehkä sitten kun sitä vähiten odottaa niin saattaakin tavata jonkun aivan yllättävässä paikassa.. Tai jotain ;)

Yök. Ne juustot haisee NIIN pahalta mun jääkaapissa.

9 Comments:

At 12:38 ip., Anonymous Anonyymi said...

Viimisiä poikaystäviä viedään herkusta...

 
At 12:51 ip., Anonymous Anonyymi said...

Jos kaipaat kuumia käsilaukkuja niin suosittelen Buenos Airesia. Täällä on kaikki jokseenkin kuumaa, tosin en noista paikallisista miehistä oikein tiedä kun takatukka näyttää olevan in. Minullekin koetti parturi taannoin sellaista saksia ja kieltäydyttyäni sain kostoksi superlyhyen apinakampauksen(tm).

Matkamuistoiksi kuitenkin mukaan on lähtemässä enemmän vaatteita kuin mitä olen viimeisen kahden vuoden aikana Suomesta ostanut. Outoa. Ja minä kun luulin vihaavani shoppailua..

 
At 4:36 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmmm. Miten sut saa tuomaan mulle pari söpöä bägiä?

 
At 9:42 ip., Anonymous Anonyymi said...

On muuten hyvä elokuva tuo Prada, suosittelen. Kävin sen katsomassa Finnkinon Superpäivänä. Oppi ainakin muotimaailmasta jotain, jossei muuta. Streep ehdottomasti luonneroolissaan..:D

Niin ja leffan soundtrack pitäisi tosiaan hankkia - musa oli mitä mainiointa! :)

 
At 11:31 ip., Anonymous Anonyymi said...

En oikein luota omaan tyylitajuuni bägien suhteen, joten jos haluat tuliaisia, joudut kyllä antamaan aika tarkat ohjeet. :)

 
At 11:38 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hei mä oon käsilaukku- ja kenkäfriikki joten musta tuntuu ettet voi mennä vikaan. Kaikki bägit on ihania ;)

Kai ostat myös punkkua tuliaisiksi?

 
At 1:26 ip., Anonymous Anonyymi said...

Viiniä on toki tarkoitus raahata mukana jos vaan mahtuu. Nyt on jo sen verran tarttunut tavaraa mukaan, että pitää käydä ostamassa ylimääräinen matkalaukku ensi viikolla.

Maanantai on taas shoppailupäivä mikäli sunnuntaiklubilla ei mene liian myöhääm, joten ehkä ehdin silloin katsastaa niitä bägejäkin.. :)

 
At 5:30 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mäkin tahdon tollasen elämän että sunnuntaina clubbaillaan ja maanantaina voi shoppailla.. :)

 
At 11:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

No lomallahan täällä vaan ollaan, ehkä tähänkin kyllästyisi pidemmän päälle jos ei olisi muuta tekemistä. Mutta kyllä sitä aina pari viikkoa jaksaa käydä joka ilta ulkona.. kai. :)

 

Lähetä kommentti

<< Home