lauantaina, syyskuuta 09, 2006

Yksin

Hmm. Onpa taas vähän tylsää. Kävin Stokkalla ruokaostoksilla ja koko kaupunkin oli täynnä ihan superhehkeitä poliiseja. Mua ei enää haittanut se, että liikenne oli vähän kaikkialla poikki koska ne poliisit oli kumminkin niiiiiiiiiiiin hottiksia.

Mä näin Stokkalla varmaan neljä eri mun tuttua pariskuntaa söpöilemässä ja mä taas tajusin kuinka yksinäinen mä taidan loppupeleissä olla. Vaikka mulla on kavereita joita mä tapaan lähes päivittäin, ei mulla kuitenkaan oo ketään kenen kanssa mä voisin tehdä kaikkia arkisia juttuja. Ois aika söpöö mennä jonkun kanssa ruokakauppaan ja juoda aamukahvia ja lukee lehtiä. Mutta kun ei. Mä päätin, että kierrän kaiken maailman pleijerit tästä lähtien todella kaukaa ja keskityn sellasiin tavallisiin tyyppeihin joita oikeasti saattaisi kiinnostaa jopa arkipäivät.

Ehkä mun yksinäisyys johtuu myös osaltaa siitä, että me ollaan pidetty aika tiivisti yhteyttä ja nähty tällä viikolla HMOVK:n kanssa. Kaikki on ihan niin kuin ennenkin, paitsi että se seurustelee jonkun toisen kanssa. :(

Mun tekis mieli lähteä tänään ulos, mutta kun pitäis lukea tenttiin. Ehkä toisaalta se vois hieman piristää, että sais ajatukset irti tenttikirjoista...

Mun viikonlopun ainoa romanttinen juttu taitaa olla Maajussille morsian -ohjelma, joka tulee just nyt ;).

Hähää. Mun kaveri soitti just ja me mennään ulos. Hiiteen kaikki tenttikirjat!

1 Comments:

At 7:17 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kai nyt superhessu/superhassu voi tehdä molempia samaan aikaan (niillä pähkinöillä saa ihmeitä aikaan)...:) tai sit fifty-sixty :)

 

Lähetä kommentti

<< Home