tiistaina, elokuuta 22, 2006

:(

Musta tuntuu, että mun työpaikkaihastus numero 2, siis se hieman vanhempi, on alkanut hoksata, että mä salaa "tykkään" siitä. Tyhmä juttu, koska mä en tietenkään oikeasti tykkää siitä, oon vaan ehkä vähän ihastunut ja sitä on todella kivaa katsella...Ei oo kivaa, jos se nyt alkaa kuvitella jotain juttuja päässään. Ehkä mä alan käyttäytyä sitä kohtaan nyt todella viileästi ja asiallisesti.

Mun piti nähdä Teekkaria viime sunnuntaina, mutta tyttöjen elämä on aina välillä sen verran tyhmää, ettei suunnitelmat välttämättä onnistu. Piti jättää tapaaminen välistä :(.

Mä selkeästi kaipaan nyt jotain uutta. Kaikki vanhat miehet kyllästyttää, kaikki Helsingin baarit on ihan tylsiä, töissä on tylsää ja mun elämä on ihan saatanan tylsää nykyään. Mitään ei tapahdu. Ei kerrassaan mitään. Mä aion ehkä reklamoida jonnekin, että tää aikuisuus ei ihan oo ehkä sitä mitä mä olin odottanut. Eihän tällasta työssäkäyntiä jaksa pidemmän päälle kukaan. Onneks kohta alkaa taas koulu. Sieltä ainakin voi lintsata jos nyt ei ihan joka aamu satu huvittamaan ;).

En muuten ymmärrä joidenkin ihmisten motivaatiota ollenkaan. Tai ehkä mä en vaan ymmärrä omaa motivaatiotani tiettyjen tyyppien suhteen. Mun blogia kommentoi todella kivan oloinen poika, mutta mä en osaa päättää mitä mä siitä tahdon vai tahdonko yhtään mitään. Toisaalta en voi myöskään odotuttaa sitä ihan hirmu kauaa. Mutta sitten kun se kertoo mulle joistain sen ihastuksista niin mä oon jollain sairaalla tavalla mustasukkainen. Sama juttu ehkä J:n kanssa, paitsi että sen mä annan aktiivisesti ymmärtää, että oon tosi kiinnostunut siitä ja kohta me seukataan. Totuushan on kumminkin ihan toinen.

Mä oon kyllä aika huono ihminen.

21 Comments:

At 12:49 ip., Blogger Takaisin Kallioon said...

Mikä niissä (Helsingin) baareissa on ylipäätään joskus viehättänyt? :)

 
At 1:19 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm...hyvä musiikki, hyvä juoma, kiva tunnelma, kivat tyypit..

 
At 2:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tuossa saattaa olla kyse vallasta. Tai siis tajusin kerran, että mähän ainakin semi-flirttailen melkein kaikille miehille. Ihan vaan koska se on hauskaa ja koska saan vastakaikua ja koska vaan VOIN tehdä niin. MUTTA sitten tajusin myös toisen asia.. se ei ole siinä mielessä reilua toista kohtaan, että jos antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Saa jonkun ihastumaan parilla muka viattomalla hymyllä jne. Melkein omasta kokemuksestani voin sanoa, että tuolla tavalla hetken hauskuuden jälkeen tulee vain kurjaa / kurja olo. Sitten täytyykin selittää, ettei mua nyt kiinnostakaan jne jne jne. Ja pahin kerta mikä mulle kävi oli se kun avioliitossa oleva mies ihastui muhun ihan tosissaan ja oli kiinnostunut melkein vuoden. Vaikkei se sinänsä todellakaan ollut mun vika eikä mitään tapahtunut, en voi käsi sydämellä sanoa, etten olisi jollain tapaa sitä ruokkinut.

Helpoimmalla pääsee kun säästää flirttailun Sitä Oikeaa varten. Joskin ei niin helposti tehty kuin sanottu. Ja en taida siihen pystyä edes itse, koska hauskaakin täytyy pitää. Mutta toisten tunteet tulee ottaa huomioon, sydänsurut on niin syvältä.

 
At 2:16 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sinkkuelämää loppui telkasta mutta onneksi sun blogi jatkuu...

 
At 2:35 ip., Blogger PartyFlickan said...

:) Mun elämässä ei oo vaan ketään Kihoa kuka mut pelastaisi...

 
At 3:01 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kiho on hankala mies määriteltäväksi. Kadehdin kuitenkin sitä karisman määrää joka siihen hahmoon oli sarjassa upotettu.

 
At 3:07 ip., Blogger PartyFlickan said...

Siis olihan se jossain vaiheessa ihan paska mies, mutta sitten loppujen lopuksi siitä tulikin Mr. Perfect.

 
At 3:33 ip., Anonymous Anonyymi said...

Käsikirjoittajat on taikureita ja kihot satuhahmoja ;-).

 
At 3:37 ip., Anonymous Anonyymi said...

Siis et ymmärrä toisten motivaatiota? Tarkoitat ettet ymmärrä miten epätoivoisesti jotkut jaksaa roikkua vai et ymmärrä miks jotkut roikkuu juuri sussa?

 
At 3:37 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tota mun äitikin sanoo. Sen mielestä mun pitäisi ymmärtää, että Kiho ja Bridget Jonesin Mark Darcy on vaan satuolentoja eikä semmoisia oo olemassakaan. Mutta pakkohan niitä on olla.

 
At 3:38 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ei kun lue sitä eteenpäin... Mä tajusinkin, että kyse on siitä, että mä en tajua omia motivaatioita..

 
At 3:49 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kiitti *tusti "mä" kello 3:37 mun nimimerkkini pöllimisestä.

 
At 4:03 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sori, mä en tiennyt että täällä on (R)ekisteröidyt nimimerkit. Luulin, et tääl on monia Mäitä.

 
At 4:12 ip., Blogger PartyFlickan said...

Peace pojat :)

 
At 5:15 ip., Blogger Takaisin Kallioon said...

Hyvä musiikki on niin subjektiivinen asia, että paras musiikki todennäköisesti löytyy omasta levykokolmasta. Hyvää juomaa saa Alkosta huomattavasti halvemmalla (tai jos haluaa materialistiksi heittäytyä niin panostaa vaikka Domppaan ja perustelee sen hankinnan baarissa säästyneillä rahoilla) Erilaiset drinkitkin syntyy helposti kotona tehosekoittimella vähän asiaan perehtymällä. Kiva tunnelma on myöskin lähinnä seura- ja järjestelykysymys ja ne kaikkein kivoimmat tyypit ainakin omasta mielestä löytyy omasta kaveri/ystäväpiiristä.

Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. Jos joku viihtyy paremmin baarissa kuin ystäviensä seurassa, niin siitä vaan. Itse kyllä harmittelen aina sitä vaihetta kun pitää etkoilta siirtyä varsinaiseen illanviettopaikkaan. Koskaan ei ole baarissa ollut yhtä hauskaa ja mukavaa.

 
At 5:53 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ehkä siinä on myös se, että baarissa joku tekee kaiken valmiiksi. Valitsee musiikin, tekee sen drinkin ja mikä parasta, siivoaa jäljet :)

 
At 6:16 ip., Blogger Takaisin Kallioon said...

Sitten sun pitää vaan keskittyä kyläilemään asiansa osaavien isäntien/emäntien luona. ;)

 
At 6:32 ip., Blogger PartyFlickan said...

Yks hyvä puoli baareissa on myös se, että niissä tapaa tyyppejä ;).

 
At 7:06 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mä olen molempien kannalla. Sinne menen missä on parasta seuraa. Baarissa kyllä tapaa keskimäärin enemmän uusia tyyppejä kuin etkoilla. :)

Hyvä baarikeikka on parempi kuin huonot etkot ja päin vastoin.

 
At 8:51 ip., Blogger PartyFlickan said...

Juu ja sinkkukommuunissa järjestetään sitten ihan tajuttoman hyviä etkoja. Ja jatkoja ;)

 
At 9:31 ip., Anonymous Anonyymi said...

Luonnollisesti. Eihän se muuten ois hyvä sinkkukommuuni. :)

 

Lähetä kommentti

<< Home