maanantaina, elokuuta 14, 2006

Meriaamiainen kannella kuusi

Viikonloppu maalla oli aika helmi. Meidän kuusihenkinen seurue oli kyllä kieltämättä aika outo kombinaatio homomiehiä ja heterotyttöjä, mutta mun pienistä ennakkoluuloista huolimatta meillä oli todella kivaa. Nyt vaan mietittyttää, voiko tulla raskaaksi jos pesee hampaat uima-altaasta otetulla vedellä.

Puitteet oli kuin jostain Gantin mainoksesta, merihenkinen aamiainen tarjoiltiin kannella kuusi ja sitä nautittiin skumpan kera. Voiko ihanammin aamu enää alkaa? Joku muu tekee aamiaista jonka voi nauttia luonnon helmassa (mutta oikeilta astioilta) ja juoda skumppaa. Yks pikku miinus oli kyllä se, että se joka oli käynyt Alkossa oli ostanut aika monta pulloa MAKEAA skumppaa. Yök. Sivistyneistä puitteista huolimatta viikonlopun aikana saatiin käytyä taas koko tunteiden kirjo läpi. Musta on todella jännää mistä kaikesta tytöt voikaan kännissä suuttua... Itse mä en suuttunut. Pahimman draaman aikaan elin omaa draamaa keskisuomalaisessa keskussairaalassa, mutta onneks siitäkin selvittiin hengissä. Sain jopa sairaslomaakin, joten nyt voin löhöillä kotona (tulin heti äidin hoiviin) ja maata sohvalla ja lukea lääketokkurassa naistenlehtiä pyjama päällä.

Mun puhelimeen oli selkeästikin tullut joku viirus lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Mun puhelin oli soittanut kaksi kertaa HMOVK:lle. Ensimmäisen kerran joskus puolen yön kieppeillä ja uudestaan sitten klo 04.28. Nyt sitten vituttaa. Just kun olin päässyt siitä yli, niin oli ihan pakko mennä soittelemaan. :(. Niin tai enhän mä itse soittanut, vaan se puhelin...Jos joku Nokian tuotekehittelijä lukee tätä, niin voisko niihin puhelimiin kehittää jonkun alkolukon. Mä ainakin heti välittömästi ostaisin yhden sellaisen puhelimen.

Tänään sattui hupaisa pikku episodi kun olin tulossa lääkäriaseman hississä. Mun äiti soitti ja se huusi luuriin ettei kuule mitään. Mä yritin puhua sille, mutta mulla on tällä hetkellä 0700-linjojen ääni. Ts. ääntä ei lähde yhtään, mä vaan kuiskaan. Mä yritin huutaa sille, ettei mulla lähde ääntä ja voisko se nyt kuunnella niin saattais kuulla jotain mun kuiskauksesta. Siinä vaiheessa joku räjähti nauramaan. Se joku oli tosi söpö poika joka flirttaili mulle koko hissimatkan. Me törmättiin lääkärikeskuksen jälkeen vielä yhdessä kadun kulmassa ja se hymyili mulle todella nätisti. Uuh. Ehkä kipeenä olo ei ookkaan niin tyhmää... ;)

Teekkari : Luetko sä tätä blogia?

5 Comments:

At 12:00 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kukapa teekkari tätä ei lukis. (Varmaan aika moni).

Hassua muuten kuinka ihmiset ajattelee olevansa anonyymejä blogiensa takana. Ei se nyt vaan mene niin. Valitettavasti. Ne joilta oikeasti haluttaisiin omat ajatukset salata saa ne kaikista helpoimmin selville. Ja meidät kommentoijat vasta onkin helppoa stalkkailla :-).

Taidat muuten olla kohtuullisen ärsyttävä narttu herra hmovk:n nykyisen naisystävän kirjoissa :-).

 
At 11:11 ap., Blogger PartyFlickan said...

Mä oon kohtuullisen ärsyttävä narttu mun omissa kirjoissa.

Miten mä voin olla niiiiiiiin typerä, että on pakko sortua soittelemaan kännipuheluita???!!

 
At 12:20 ip., Anonymous Anonyymi said...

Se on ilman muuta lieventävä asianhaara jos ei muista sitä tehneensä :-).

 
At 12:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

Nokialta terve! Juu, alkolukollisia puhelimia on myynnissä Japanissa, ei tosin meidän malleja... Mutta voishan tota kelailla, mä oon samaa mieltä sun kanssa, se on kännykän vika, ei sun:)

 
At 12:48 ip., Anonymous Anonyymi said...

yksi teekkari ainakin tunnustaa lukevansa.

 

Lähetä kommentti

<< Home