lauantaina, heinäkuuta 29, 2006

Naistenlehtipsykologiaa

Oon siivonnut koko kivan aurinkoisen päivän tätä asuntoa. Nyt tartteis vielä mennä kaupasta ostamaan etikkaa salaatinkastikkeeseen. Toinen pikkujuttu mikä puuttuu on boolimalja. Siis eihän mun sinkkuyksiöstä oikein löydy muita keittiötarvikkeita kuin kahvinkeitin, espressokeitin ja viinipullonavaaja. Soitin äsken kriisissä mun kaverille joka lupautui raahaamaan boolimaljan toiselta puolen kaupunkia.. :)

Pidin äsken lepohetken kaikesta raatamisesta ja rentouduin uusimman Me Naiset-lehden parissa. Siinä oli kiva pikku testi, missä pystyi testaamaan sitä, millainen nainen on. OMG, mä en niin osaa sanoa itseäni naiseksi kun mä oon vielä ihan tyttö. Mutta kumminkin. Mä oon tän mukaan "superleidi". Hmmm, en ainakaan kyllä ihan koko aikaa. On vaan päiviä, jolloin elämästä on kyllä kaikki glamour kaukana... No joo..mutta tän testin mielestä mun pitäisi toimia seuraavien ohjeiden mukaisesti saadakseni miehen :

"Laskeudu pilvistä takaisin maan pinnalle. Raota hieman aurinkolasejasi ja katsele, mitä ympärilläsi tapahtuu. Tee välillä itsekin aloite ja kutsu vaikka viereisen pöydän komistus seuraasi nauttimaan kahviaan. Saatatte hyvinkin löytää yhteisen sävelen."

Siis ennemmin helvetti jäätyy kun mä teen aloitteen. Mä oon jotenkin niiiiiiiiiin vanhanaikainen, että mun mielestä miehen ehdottomasti pitää tehdä aloite. Ehdottomasti.

Ou jee. Mä otan nyt ehkä yhden ihan pienen drinkin ennen kuin lähden takaisin kauppaan..