keskiviikkona, heinäkuuta 26, 2006

Miehen tuoksu

Näin äsken Stockan tuoksuosastolla todella komean miehen, jolla oli todella hyvin istuva puku päällään. Uuh. Ja se huomasi mut. Hymyiltiin toisillemme ujosti tuoksuhyllyjen takaa muutamaankin otteeseen. Mutta mutta. Tämäkään mies ei todellakaan ollut täydellinen. Tämä gorgeus, ihana olento suihkutti päälleen ihan hirvittävää teinihajua, Tommya. Siis mitä?? Ei mittatilauspuku ja Tommy oikein sovi yhteen..

Eli, jos sä sattumoisinkaan luet tätä (hih), nähdään huomenna samassa paikassa samaan aikaan niin me voidaan hieman päivittää sun miehen tuoksua yhdessä ;).

Keitin äsken kahvit lattialle.

17 Comments:

At 3:49 ip., Anonymous Anonyymi said...

"Keitin äsken kahvit lattialle."

Sympaattista :)

 
At 3:58 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tänks. Tää ei suinkaan oo ensimmäinen kerta. Mä en oikein tiedä miten kahvinkeitin täällä töissä toimii ja aina kun päätän keittää kahvia, tapahtuu just jotain tollasta :)

 
At 4:33 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kantsis eka kattoa peiliin ja miettiä mitä tällä paketilla saa, ennen kun rupee tekemään kymmenen sivuista listaa siitä millasen äijän pitää olla. Ei auta itkeä jos ei saa bemari-sarjan ukkoja, jos ite on nissan....

 
At 5:11 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hei etkö ookin sä oikiksessa? Please vastaa nyt, vaikka olen kyllä aika varma tästä sun juttujen perusteella, mulla on sama opiskelupaikka itsellä...

Ja toivottavasti löydät pian sen sun unelmien miehen! :)

 
At 5:31 ip., Blogger PartyFlickan said...

Nimetön 1: Tää blogi ei missään nimessä sovellu sun kaltaisille huumorintajuttomille ei-kivoille örsöille.

Nimetön 2: Mä en etsi mun unelmien miestä. Mä oon jo löytänyt sen. Se ei ehkä vaan vielä tiedä sitä.

 
At 7:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ai sä oot oikiksessa, se selittääkin sun pukumies-fetissin ;-). Jos oot niin rispektiä sitä, mun pää on sen verran harva että se saattais hajota siitä pänttäämisestä. No kyllähän sitä tietty muuallakin joutuu jotain joskus lueskeleen.

Hehee hauskoja autovertauksia kommenteissa, uskomatonta tajunnan virtaa. Onnittelut kirjoittajalle. Mutta kuka nyt helevetti ikinä haluais minkään bemariukon jos on olemassa mahkut kunnon nissaniin. Niiden ominaisuudetkin saa vapaammin valita eikä joudu tyytyyn peruspakettiin. Ja sitä paitsi, mieluummin älykäs kuin tyhmä auto.

 
At 12:36 ip., Anonymous Anonyymi said...

Heipsulihei sunshine ;)

First of all, tää on ensimmäinen kerta ku kommentoin kenenkään blogia. U should be proud, not!

Tän vuodatuksen ei oo sit tarkoitus loukata eikä toimia minään täydellisen elämän ohjenuorina, vaan lähinnä tuoda ajatukseni julki, sikäli mikäli tää semmoseksi luokitellaan :P

Se, että vedät puoleesi seurustelevia ihmisiä ja ne kohtelee sua ku saastaa(?) niin johtuu pitkälti siitä, että sä herätät olemuksellas juuri em. ihmisryhmän mielenkiinnon. Villi ja vapaa meiningillä siis.
Mutta jos sä tosissaan haluaisit miehen joka kohtelis sua siten ku sä ansaitsisit, niin sun tarttis muuttaa asenteita. Esim. sä tuomitset ihmiset heti jos niissä on jokun pieni vika (tämänkin kukin voi määritellä itse).

Miksei vaihteeksi kiinnittää huomiota niihin miehiin, jotka ei välttämättä ole just baarin kuumimpia, vaan vaikkapa niihin jotka sielä vaan ovat iltaa viettämässä kaveriporukalla ilman ajatusta yöllisestä pikapanosta perseelleen menneen viikon piristykseksi? Siis tarkoitukseni on sanoa, että esim. minä en tunne olevani mitenkään komee, mutta taas toisaalta pystyn väittämään että mun seurassa on paljon kivempaa kuin niiden kansikuvapoikien seurassa jotka eivät osaa elämässä muutakuin naistenkaadon.

Tämän mun vuodatuksen perusteella musta voi helpostikkin saada sellaisen kuvan, että olen joku 30 vuotia kaljuuntuva keski-iän kriisiä poteva itsesäälissä rypevä äijjä, mutta näin ei ole, ei edes lähellekkään.

Se mikä mut pisti kirjoittamaan tän vuodatuksen, johtuu siitä että mä "tiedän" sut. Siis tarkoitan, että tunnen ihmisiä jotka voisivat olla sun kaksoisolentoja, ja tiedän että säkin olet mahtava ihminen kun sä vaan annat jonkun tutustua suhun. Sä tuomitset ihmiset liian nopeeta :)

Mut nyt mä jatkan työntekoa ja toivon suuresti, että en loukannut sua tai mitään, vaan lähinnä herätin sussa halun kommentoida takasin mitä mieltä olet :)

Ps. Elä hauku sit liian paljoa mua, pahoitan pian mieleni ja menee viikonloppu pilalle *laugh* :P

 
At 1:27 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ou jee :)

Kiitos kommentista. Mä vastaan sun kommentointiin ihan noin niin kuin yleisemmin uuden blogentryn muodossa ;)

Aurinkoista työpäivän jatkoa!

 
At 3:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

Legally blonde ;)

 
At 11:59 ip., Blogger Farewell said...

Hei kerro nyt tarkemmin, että mihin aikaan niin mä pidän huolen että sillä on silloin pukumies tutkimassa tuoksuja ;)

 
At 9:13 ap., Blogger PartyFlickan said...

:)
Oot kyllä huippu!

 
At 12:05 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kirjoituksesi saa hymyilemään!

Vanhempana ja ehkä kokeneempana naisena tein myös huomion siitä, että tarkoituksesi ei ehkä ole kirjoittaa ihan päiväkirjaa. Kaikki asiat eivät ole varmaankaan yksiyhteen totuuden kanssa. Kirjoituksistasi voi aistia tiettyjä tarkoitusperiä...Ajavat hyvin juuri sinun asiaasi. Saat varmaan sen, mitä toivot ja haluat. Mutta onko se haluamasi asia juuri sitä mitä tarvitset????

 
At 12:41 ap., Blogger PartyFlickan said...

Vielä kerran: Blogi, sen kirjoittaja ja kaikki tapahtumat on täysin totta. Mun mielestä kaikilla on oma tapa kirjoittaa päiväkirjaa ja tää on mun. Hyvä jos hymyilyttää.

Musta tuntuu, että mä en tarvitse mitään tällä hetkellä mutta mä haluan kaiken ;)

 
At 2:12 ip., Blogger Lupus said...

Nämä pienet tarinat ovat kyllä ihan helmiä. :)

Minä suosin Hugo Bossia.

 
At 2:50 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm.. Mitä Bossia? :) Tosin mä ainakin lämpeen melkein kaikista niistä ;)

 
At 1:48 ip., Blogger Lupus said...

Tätä.

Ja liityn muiden kommentoijien joukon jatkoksi toteamalla, että saat minut aina hyvälle tuulelle. ;)

 
At 6:29 ip., Blogger PartyFlickan said...

Oukei. Toi Boss on hyvää :)

Kiva jos tuut hyvälle tuulella. Hyvän tuuliset ihmiset on mun suosikkeja.

 

Lähetä kommentti

<< Home