perjantaina, heinäkuuta 21, 2006

Teekkari

Taas tuli todistetuksi se, että paras tapa saada mies soittamaan on olla itse ottamatta yhteyttä. Teekkari soitti eilen illalla ja tahtoi tulla kylään. En päästänyt. Mutta ehkä tänään. Alkaa olla taas sellainen puute, että ehkä tekiskin ihan hyvää nähdä sitä ;)

Nyt on selkeestikin menossa joku suomenruotsalaiskausi. Eilen mä tutustuin sellaiseen melkein mun naapurissa asuvaan suomenruotsalaiseen skeittariin. Vähänkö se on kuuma??! Ehkä jopa kesän kuuminta hottia ;)

En toki jaksa täällä töissä tehdä yhtään mitään. Tänään on kumminkin perjantai ja voi ihan hyvällä omalla tunnolla lööbailla. Oon kumminkin pukeutunut niin, että näytän todella tehokkaalta joten ei mun tarttee olla.

Ai niin, eilen oli pahan ruuan päivä. Menin päivällä bisneslunchille yhteen italialaiseen mestaan mun työkavereiden kanssa ja söin jotain pastaa jossa oli makkaraa. Yök. Jäi kyllä lautaselle. Sitten töiden jälkeen ajattelin, että meen yliopistolle syömään ja otin salaatin jossa oli ihan takuuvarmasti maksaa. Se oli ihan sairaan pahaa. Sekin meni roskiin. Söin illalla jugurttia tyhjään mahaan ja oksensin koko yön. Nyt ainakin sopii se mekko päälle.

17 Comments:

At 11:41 ap., Anonymous Anonyymi said...

Hur kan man skriva åt dig något så att int alla ser?

 
At 11:45 ap., Blogger PartyFlickan said...

summerbreezer@hotmail.com

 
At 12:11 ip., Anonymous Anonyymi said...

You've got mail.

 
At 12:19 ip., Blogger PartyFlickan said...

You've got mail, too.

 
At 12:45 ip., Anonymous Anonyymi said...

No i didn't :(

 
At 6:38 ip., Anonymous Anonyymi said...

Teekkarit on miehistä parhaita! Minkäs alan teekkari on kyseessä?

 
At 6:41 ip., Blogger PartyFlickan said...

Enhän mä tiedä mitään noita teekkari-systeemejä :(. En oo oikeestaan hoksannut edes kysyä. Toivottavasti se olis TKK:n vuorineuvoslinjalla, eli TuTalla. Sittenhän siitä saattaisi vaikka saada rikkaan aviomiehen ;).

 
At 7:09 ip., Anonymous Anonyymi said...

No hyvinhän sä oot asioista perillä... Komeimmat, ihanimmat ja menestyneimmät teekkarit tosiaankin opiskelee tuotantotaloutta ;-). Mutta oot mennyt pahasti halpaan jos se lukeekin tietotekniikkaa :-(. Kerro sitten kun saat selville.

 
At 7:13 ip., Blogger PartyFlickan said...

:) No toi on ainoa juttu minkä mä ymmärrän... Mikäs teekkari sä olet?

 
At 7:18 ip., Anonymous Anonyymi said...

kerro sä mieluummin mikä sä olet.. :-)

 
At 7:19 ip., Blogger PartyFlickan said...

En mä oo teekkari.

 
At 7:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

Oot sitten varmaan humanisti.

 
At 7:30 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kerro ny.. toisaalta en kyllä usko että oisit humanisti, blogisi perusteella vaikutat enemmän kauppatieteilijältä. Tai sit et oo akateeminen laisinkaan vaikka yliopistolla käytkin :-).

 
At 8:02 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mä oon yhtä paljon humanisti kuin mä oon neitsyt ;)

Kauppatieteilijäkin menee metsään :)

 
At 9:05 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ok luovutan... :-)

 
At 10:13 ip., Blogger PartyFlickan said...

ehkä mä sulle jonain päivänä voin paljastaa.. ;)

 
At 6:44 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sä opiskelet tietenkin oikeustiedettä.

 

Lähetä kommentti

<< Home