maanantaina, heinäkuuta 17, 2006

0 puhelua tullut

Iloinen saari oli ja meni. Myös J oli siellä ja mä kieltäydyin näkemästä sitä, joten me ollaan vaan riidelty puhelimitse :(. Oon itkenyt ja huutanut sille luuriin joskus kahden kieppeillä sunnuntai-aamuna ja sen jälkeen onkin ollut vähän vaisut tunnelmat. Mua itketti koko matkan takaisin Helsinkiin kun oli jotenkin niin paha mieli siitä, miten voin olla jollekin ihmiselle niin kylmä. Sen ainoa virhehän on se, että se tykkää musta. No, se ei kuulemma enää jaksa tätä tilannetta kun mä en tiedä mitä mä tahdon. Se ei kyllä oo totta. Mä tahdon sen, mutta en vaan just nyt koska mä en ole valmis. Me soiteltiin vielä sunnuntaina hieman myöhemmin aamulla, mutta sen jälkeen siltä on tullut tasan 0 puhelua. Ihan omituinen olo kun ei ollutkaan eilen ketään kenelle olis voinut toivottaa hyvää yötä... :(

Meillä oli kyllä hienot rokkitunnelmat. Ehkä kaks ekaa minuuttia oli sellainen olo, että ollaankohan nyt liian vanhoja, mutta sitten kun otettiin ensimmäiset hörpyt salaa alueelle kuljetettu kossua niin tajuttiin, että nuoriahan me ollaan. Mun ihanat miespuoliset ystävät T ja I tahtoivat mun ylihehkeät aurinkolasit ja ne yritti saada niitä multa pussailemalla ja puremalla mua. Mun paras kaveri E ystävällisesti auttoi poikia huutamalla, että "Onko sulla stringit?". Mun hame ehkä vähän nousi siinä taistelussa... ;)

Kesän paras viikonloppu. Ehdottomasti.

11 Comments:

At 3:48 ip., Anonymous Anonyymi said...

"Mä en oo valmis" voi jeesus mitä paskanjauhantaa... Akka itkee ettei oo miestä, sit ku sellanen on niin: "Mä en oo valmis" Tai hei... Ton on pakko olla joku Carrien lause.. Eiks niin?

 
At 4:12 ip., Blogger PartyFlickan said...

Siis excuse YOU! Mä en ole akka, oon korkeintaan ämmä.

Lause ei oo Carrien suusta, vaan ihan mun omasta. Voisin tässä tilittää jotain Herra Me Ollaan Vaan Kavereita-tyypistä ja siitä, etten sen säädön jälkeen seurustele ehkä sataan vuoteen...

Ei saa olla ilkeä :)

 
At 10:30 ip., Anonymous Anonyymi said...

Älä ressaa, kyllä se siitä... Miehenhankintaan liittyen kannattaa tosiaan määritellä se tarve ennen varsinaisen hankinnan aloittamista. Pääse nyt jo yli tosta herra me ja niin edelleen-tyypistä, älä soita sille, älä vastaa sen puheluihin, älä mitään sen suhteen. Silloin se joko huomaa miten korvaamattoman naisen se on menettänyt tai sitten ei, joka tapauksessa sä voit taas kunnioittaa itseäsi. Ollaan hyviä kavereita-jutut on täyttä paskanjauhantaa. Sä oot herra täydelliselle varanainen jolle voidaan soittaa kun oma tyttöystävä dumppaa. Tai se tarvii saada mustasukkaiseksi. Et sen enempää. Pääse siis jo yli siitä.

 
At 8:42 ap., Blogger PartyFlickan said...

I so know this. :)

 
At 1:37 ip., Anonymous Anonyymi said...

No miks et tee asialle mitään? :-)

 
At 1:53 ip., Blogger PartyFlickan said...

Koko ajanhan mä teen. Ihastun päivittäin muihin ihmisiin enkä edes ajattele tätä yhtä tiettyä herraa ;)

Hiljaa hyvä tulee...Tai sitten ei.

 
At 2:01 ip., Anonymous Anonyymi said...

Voiko päivittäin ihastua?

 
At 2:06 ip., Blogger PartyFlickan said...

No voi. Ainakin mä. Joskus jopa useammin. Ne ihastumiset ei vaan ehkä kestä niin kauaa kun normaaleilla tyypeillä :)

 
At 2:13 ip., Anonymous Anonyymi said...

Keskivertomies katsoo noin viidenkymmenen naisen tissejä ja takapuolta päivässä, pisteyttää ne mielessään, riisuu naisen mielessään ja kuvittelee vaikka mitä.. Siis nää viimeiset tietenkin vain mikäli nainen on hyvännäköinen. (Ei, tätä ei ole tieteellisesti tutkittu mutta paljon empiiristä aineistoa on saatavilla). Siinäpä paljon pikaihastumisia.

 
At 2:16 ip., Blogger PartyFlickan said...

Niinpä. Oonkin aina miettinyt, että onkohan mun käyttäytymismallit suoraan miesten maailmasta. Mä en kyllä kato pyllyä (ja toivottavasti niillä miehillä ei oo tissejä). Mä katson hymyä, hampaita, vaatteita ja jos on puku, niin sitä millainen leikkaus siinä on, kampausta, rusketusta ja ennen kaikkea sitä onko sormusta nimettömässä.

 
At 2:35 ip., Anonymous Anonyymi said...

Totta tosiaan olet oikeassa siinä että huoliteltu olemus on kyllä todella tärkeä miehissä mutta voisin kyllä tuohon omaan listaanikin lisätä että on se tärkeä naisissakin. Jos nainen näyttää erityisen huolitellulta on se merkki siitä että jos jotain iskusysteemeitä on mielessä niin niihin ei kannata lähteä muuta kuin tosissaan. Jos taas nainen näyttää enemmän tai vähemmän ei-niin-huolitellulta niin siinä tapauksessa panoksetkin saattaa miesten puolelta olla vähäisemmät ;-).

En mä muuten kuitenkaan kutsuis noita miesten tuijotteluita ihastumisiksi, ne on vaan jotain darwinistis-freudilaisia pakonomaisia toimenpiteitä jotka on suoritettava kauniiden naaraiden kohdalla siltä varalta että vastaantulijoista olisi nopeasti valittava joku jonka kanssa olisi pakko lähteä autiolle saarelle muun ihmiskunnan tuhoutuessa homo sapiens-lajia jatkamaan.

 

Lähetä kommentti

<< Home