maanantaina, heinäkuuta 10, 2006

8 puhelua tullut

Eilen sellainen palomies soitti mulle kahdeksan kertaa. Siis kahdeksan. Luulis, että uskoo vähemmälläkin ettei kiinnosta. Kai mä olisin soittanut takaisin jos mua yhtään kiinnostaisi se tyyppi. Tänään se ehti soittaa kahdesti, ennen kuin mulla meni hermot. Mä vastasin ja keksin hätävalheen, että mä oon alkanut seurustella. Koko puhelu kesti ehkä noin 30 sekuntia..

Mulla on todella tylsää töissä. Kävin äsken autoajelulla kaivarin rannassa, että aika kuluisi. Rannassa mun entinen hoito teippaili jonkun pakettiauton kylkeen mainoksia. Hitto se oli kuuma ja nyt tekee mieli seksiä.

Aika huippua, että Italia voitti. Musta on tullut ihan jalkapallofani ja aion tästä lähtien jopa ruveta seuraamaan kyseistä lajia. Paitsi Jimmy ilmoitti, että meidän ensimmäinen perheriita tulee koskemaan jalkapalloa kun se kannattaa Ranskaa ja mä Italiaa. Musta tuntuu, että mä kannatan sitä joukkuetta missä milloinkin sattuu olemaan parhaimman näköiset pelaajat.

Taas yksi mun säätö/hoito tunnusti, että se onkin varattu. Mikä ihme mussa on, että vedän puoleeni vain ja ainoastaan varattuja miehiä. Kurjuus.

Mä sain lauantain bileissä todella söpön vanhan valokuvan jossa on Herra Me Ollaan Kavereita ja mä syyskuussa. Mä oon sen kainalossa ja me molemmat näytetään todella onnellisilta. :(

1 Comments:

At 10:20 ap., Blogger geetzu@gmail.com said...

Totti ja De Rossi vietti parit mukavat tunnit yöllä viekussani, uuuuuh. Kosteet voitonjuhlat!

 

Lähetä kommentti

<< Home