keskiviikkona, heinäkuuta 05, 2006

Yksinäisyys

Mulla on taas vähän yksinäinen olo. Kaipaan jotain, mutta en kai oikein itsekään tiedä, että mitä. Onneks oon taas tajunnut uimastadionin ihanuuden. Siellähän saa vaikka miten paljon aikaa kulumaan tuntematta itseään yksinäiseksi. Pahimpia hetkiä on ehkä ne, kun pitää olla ihan totaalisen yksin (esim. kotona) omien ajatusten vankina..

Mä odotan, että meidän töissä siirryttäisiin kesäaikaan (Lue: että kaikki vip-henkilöt jäisivät lomalle ja täällä voisi chillailla ja ottaa rennosti). Töihin olis esimerkiksi ihan kiva tulla flipflopeissa ja farkkuhameessa.. :)

Mua kummastuttaa, miten joku tämän blogin kommentaattoreista jaksaa edelleenkin epäillä sitä, että olenko mä oikea ihminen. Tulee nimittäin pikkuisen tyhmä olo kun joku kyseenalaistaa mun olemassa olon ilmoittamalla ettei kukaan voi olla tämmöinen. Siis häh!? Eikö yks tän elämän parhaista jutuista oo juuri se, että kaikki me ollaan niin erilaisia. Olishan tää maailma aika tylsä paikka jos kaikki meistä olis täydellisiä. Mä ainakin tykkään musta juuri tällaisena kuin mä olen.

Jeejee! Aion mennä tänään Carusellin terassille katselemaan kivoja kesämiehiä. Toivottavasti joku suomenruotsalainen purjehtija huomaa mut ja alkaa välittömästi seurustelemaan mun kanssa ;). Pitäkää peukkuja!

Ai niin, mitä tarkoittaa unilämmin?? Joku ihmetyyppi tekstailee mulle, ja niissä viesteissä suurinpiirtein joka toinen sana on unilämmin.. Mä en tajua.

3 Comments:

At 10:15 ip., Anonymous Anonyymi said...

Oudot miehet kiinnostuu susta o_O.

 
At 9:59 ap., Anonymous Anonyymi said...

Mulle tulee unilämpimästä mieleen semmonen just heränneen peiton alla nukkuneen lämpöinen iho. Aika mukava juttu siis :) Mutta että sitä joka toisena sanana käyttää, outoa!
Ja musta sun jutut kuulostaa varsin ymmärrettäviltä. En epäile yhtään sun olemassaoloa :)

 
At 10:08 ap., Blogger PartyFlickan said...

Jee :) Ihanaa, että joku tajuaa millaista on olla tyttö ja mitä kaikkea voikaan sattua ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home