torstaina, kesäkuuta 29, 2006

Sataa sataa ropisee

Siis miten tyypillistä! Tottakai mun lomalla sataa vettä. Mutta sinänsä se ei ees haittaa kun on niin kivaa, että on se loma. Ja kerrankin voin katsoa Gilmoren Tyttöjä rauhassa ilman että tarttee samalla silittää työvaatteita ja meikata ja laittaa tukkaa...On ihan terveellistä varmaan vaan löhötä sohvalla tekemättä mitään ja kattoa kaiken maailman hömppäohjelmia. Harmi vaan, että mun selkä ei tykkää yhtään mistään paikallaan olosta. Kohta on pakko päästä Stadikalle uimaan..

Miksi musta kiinnostuu vaan kaikki örsöt? Missä on kaikki normaalit, kunnolliset, vapaat ja sivistyneet miehet? Jotenkin mua harmittaa nyt, että oon joskus nuorempana heitellyt kukkakimppuja kompostiin ja ollut tosi tyly ja kääntynyt kesken matkan liikennevaloista väärään suuntaan kun on alkanut ahistaa niin paljon. Ehkä tää on Amorin kosto, että nyt saan sitten hengailla ihan ittekseni ;) Ja oikeesti, mun unelmien mies on kyllä sellainen satuolento.. :D. Ja ei, tää ei oo epätoivoa, vaan toteamus ;)

Mun sukulaiset muuten kutsuu mua nimellä Reissu-Dooris kun mulla on kummallinen tapa kadota aina vähän väliä ulkomaille. Tai oikeastaan oli. Nyt musta on tullut tylsä aikuinen jolla on vakituinen duunipaikka ja lähteminen onkin vähän vaikeempaa. Mulla on aina sellainen fiilis, että mun elämä tapahtuu koko ajan jossain ihan muualla. Vähintääkin puolet mun ajasta menee siihen, että mä mietin jos olisinkin jäänyt vaihtarivuoden jälkeen vaan ulkomaille. Mua pelottaa, että mun elämä on ohi ennen kuin mä edes ehdin elää sitä. Oon ihan varma, että mut on tarkoitettu asumaan New Yorkissa, Tukholmassa, Milanossa tai jossain muussa übercoolissa suurkaupungissa. Mun coolius menee Suomessa ihan hukkaan ;)

Yritän tässä suostutella isiä maksamaan mulle lentolipun Ilosaarirockista takaisin stadiin ettei tarttee lintsata töistä silloin maanantaina...hih. Pitäkää peukkuja ;)