sunnuntaina, kesäkuuta 25, 2006

She's a lady...

No höh. Nyt mua harmittaa toi edellinen kirjoitus. Kaikki on ihan fine ja mä vaan valitan turhasta. Sori.

Mutta asioista iloisempiin... Mä kerroin, että oon lukenut vanhoja naistenlehtiä tänään. Yhdessä niistä oli Leiditesti. Tottakai mä testasin kuinka leidi mä oikeen oon ja tässä vastaus:

"Olet juuri niin itsevarma kuin leidin kuuluukin."

Ou jee. Eli ei se mitään vaikka mä välillä vedänkin Mervi Tapola -kännit ja oon ihan hirvittävä örsö, koska kumminkin mä oon oikeasti ihan leidi :)

Laitoin saunan päälle. Ja olutta on. Minä tarjoan. :) Harmi vaan, ettei kukaan taida kuulla tota kutsua ;)

3 Comments:

At 11:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tästä kutsustako noi ruuhkat pääteillä johtu?

a

 
At 1:09 ip., Blogger PartyFlickan said...

Nimenomaan :) Hirvee jono on edelleenkin tossa meidän oven takana...

 
At 11:53 ap., Blogger Frida said...

Ei tartte harmittaa: Joskus vaan on jotenkin outo ja harmillinen fiilis. Sillon pitää vaan saada avautua ja sitten asiat selviää kuin itsestään. :)

 

Lähetä kommentti

<< Home