lauantaina, kesäkuuta 24, 2006

Polttaritunnelmaa...

No niin. Nyt on meidän kaveriporukan ensimmäiset polttarit takana. Ihan uskomatonta. Yhtäkkiä me ollaankin niin vanhoja, että jengillä on vakituiset parisuhteet, työt, omat kodit ja joku menee naimisiin. On ehkä vähän nostalginen olo...Mä just muuten huomasin eilen, että mä en enää oikein tykkää mun lapsuuden parhaasta ystävästä. Se on ihan mukava, mutta siitä on jotenkin tullut niin vieras. Eilenkin mä haukoin henkeä muutaman kerran, kun kuuntelin sen juttuja ja mietin että ei voi jumaleissön olla todellista. Mutta ehkä niin käy. Ehkä ihmiset ajautuu kauemmaksi toisistaan jossain vaiheessa...Sitten se edelleenkin jaksaa muistuttaa siitä, kuinka me ollaan sovittu olevamme toistemme kaasoja joskus vuonna kivi ja miekka. As if.Kyllä mä tahdon sellaisen kaason joka tietää millainen ihminen mä nykyään oo..En mä välttämättä tahdo samanlaisia häitä kun mitä tahdoin joskus kuusi vuotiaana...

Polttareissa oli kivaa. Me oltiin Tallinnassa ja sitten täällä Helsingissä. Ohjelmassa oli mm. skumppaa, hemmottelua ja räpyläjuoksua :).

Illalla kun lopeteltiin iltaa mun parhaan ystävän kotona, mä tajusin jotain. Mun parhaalla kaverilla on oikea koti. Ja mulla on vaan asunto. Mä en tietenkään oo kateellinen, mutta olishan se ihan kiva, jos olis joku kiva mies, ja sen kanssa oikea koti. Yksiötä kun on aika vaikea sisustaakin.

Ai niin, tytöt oli katsoneet vanhoja valokuvia (tyyliin parin viikon takaisia...) ja nyt me tiedetään miksi mä olen sinkku. Kun mä hymyilen, se näyttää kaukaa kuulemma ihan hymyltä, mutta sitten kun kuvan zoomaa digikameralla äärimmäisen lähelle, selviää, että mä olen hymyillessä tappajakalan näköinen. Siis mitä v***ua? Ilmeisesti pitää siis lopettaa hymyileminen kokonaan...

Herra Me Ollaan Vaan Kavereista ei toivottanut mulle eilen mitenkään hyvää juhannusta. Prkl. Jimmy soitti, mutta taustalla metelöi about koko keski-Suomen kaikki tsiksit. Hoitsu vastasi tosi kylmästi eikä Mr Evil American Boy taida edes muistaa, että täällä on juhannus.

Mä teen tässä pohdintaa, että lähtisinkö kotiin Itä-Suomeen tänään, vai jäisinkö vielä stadiin grillailemaan mun parhaan kaverin poikaystävän uudella hienolla sähkögrillillä...(se ei tosin tiedä, että me aiotaan lainata sitä..hih!)