tiistaina, kesäkuuta 20, 2006

Sugardaddy

Great! Tajusin just, että mulla ei ole rahaa heinäkuun vuokraan, koska palkka tulee vasta heinäkuun lopulla, kun teen tän kesäkuun ylitöitä ja niistä sitten maksetaan vasta kuukautta myöhemmin. Great! Mitenhän mä olin suunnitellut eläväni heinäkuun?

Sen sijaan, että alkaisin nyt etsiä elämäni miestä, mä joudun etsimään Sugardaddyä, joka välttämättä tahtoo maksaa mun heinäkuun vuokran (ja ehkä ostaa muutaman parin kenkiäkin). Mua ahdistaa. Äidiltä ja isiltä en oikein kehtaisi pyytää kun oon kumminkin jo muka niin aikuinen ja tuun toimeen omillani...as if.

Mä muuten tajusin tässä yhtenä päivänä että Herra Me Ollaan Vaan Kavereita ja Mr Evil American Boy on ihan täysin samanlaisia. Ne molemmat seukkaa niiden tyttöystävien kanssa, mutta kumminkin molemmat "säätää" mun kanssa siinä sivussa jotain. Enkä mä sille mitään voi jos oon niin ihana, ettei musta voi päästää irti ;). Tää amerikkalaisempi versio näistä herroista aikoo pitää lomaa vuoden vaihteessa parin sen kaverin kanssa ja mä olen ehdotellut niille lomapaikaksi Helsinkiä, koska täällä on mukamas niin paljon kaikkea talvista tekemistä. Nyt ne on sitten suurin piirtein varaamassa lentoja. Damn! Mitä täällä voi muka talvella tehdä paitsi jäätyä kävellessään töihin ja juoda viikonloppuisin hillittömät määrät kossua ja menettää muisti ja toivoa, että talvi tuntuisi sillä tavalla puolta lyhyemmältä kun on niin pahoja black outteja, että osa päivistä suorastaan pyyhkiytyy pois muistista. (Olipas ylipitkä "lause".)

Mutta joo: Kaikki Sugardaddyt voi siis ilmoittautua mulle. Ja aika nopeeta sitten kiitos please.

7 Comments:

At 4:03 ip., Anonymous Anonyymi said...

"Mutta joo: Kaikki Sugardaddyt voi siis ilmoittautua mulle. Ja aika nopeeta sitten kiitos please."

Laitapas mulle sitten myös yhteystietoja jos ilmoittautumisia tulee oikein enemmältikin. Pukkais vähän kesälomamatkaa mutta budjettia vielä uupuu..

 
At 4:09 ip., Blogger PartyFlickan said...

Juuh. Katotaan ensin miten tässä haussa käy.

Mun toinen vaihtoehto on ilmeisesti lotto. Vanha sanontahan kuuluu "Epäonnea pelissä, onnea rakkaudessa" joten toi varmasti toimii myös toisin päin.

Ja koska mulla on epäonnea rakkaudessa, oon ihan varma, että voitan heti ensi lauantaina lotossa miljoonia ;)

 
At 4:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

Joo, kossujuttu on aika osuva :) Vaikka oikeesti talvikin on ihan kiva... Mutta pitäähän amerikkalaisille näyttää suomalaista juomakulttuuria: kesällä vuodaan v***sti viinaa, kun nautiskellaan kesästä ja talvella vielä enemmän, ettei jäädytä pakkasella ;)

Hauskaa kesää :)

 
At 5:03 ip., Blogger PartyFlickan said...

Kiitos samoin! Hauskaa kesää :)

 
At 5:38 ip., Anonymous Anonyymi said...

Saako sugardaddy pimppiä kanssa?

 
At 5:55 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm. Enpä oo miettinyt asiaa. Jos se on todella kuuma ja muutenkin pantava niin ehkä sitten. Mutta lähtökohtaisesti mä etsin jotain sellaista, joka olisi valmis antamaan mulle rahaa ilman mitään vastapalveluksia ;)

 
At 9:16 ip., Blogger Junakohtaus said...

Mä jotenkin epäilen tota konseptia:)

 

Lähetä kommentti

<< Home