perjantaina, kesäkuuta 16, 2006

Naisen paras ystävä...

Ei suinkaan ole timantti, vaan oma homoystävä. Eilisillan aikana sain taas hyödyllistä pukeutumisneuvontaa, päänsilitystä sekä Sinkkuelämän vikan tuotantokauden DVD:t lainaan. Tänks M. Musta on muuten ihanaa, että sä vihdoin ja viimein oot myös ymmärtänyt, että Carrielle käy huomattavasti paremmin se Big kuin lällerö-Aidan...

Me oltiin eilen myös kahvilla eräässä kivassa mestassa Korkeavuorenkadulla ja katsottiin paheksuvasti kuinka joku "amis-örsö" oli tullut paikalle hihattomassa urheilupaidassa sekä rantasandaaleissa, joiden sisällä oli sukat ettei vaan varpaat palele täällä suomen kesäisissä oloissa. Hetkeä myöhemmin saatiin selville, että tää amis-örsö olikin yksi Suomen kuuluisimmasta (ja kai lahjakaskin sen on) jalkapalloilijoista... Taas tuli todistetuksi se, ettei rahalla voi ostaa ihan kaikkea. Ei ainakaan tyylitajua.

Mun unelmien miehellä pitää myös olla parveke. Tai takapiha. Mulla on ihan hirvittävä vimma ostaa parvekekukkia. Taas. Aion ratkaista tän ongelman ostamalla jotain äärimmäisen hehkeitä valkoisia kukkia mun ikkunalaudalle, heti kun oon saanut siivottua.

Tänään baariin, taas. Aion olla niin hehkeä, että kaikki miehet tulee mua pokaamaan. Selitin eilen M:lle, että mun unelmien mies on kiva, rikas ja hyvännäköinen. En mä ehkä ihan noin pinnallinen oo. Ja kumminkin toi kiva tulee tossa listassa ekana. Tällä hetkellä riittäisi se, että olis ees joku mies. Ainahan siitä voi kouluttaa paremman.. ;)

Sain äsken kivan tekstarin Hoitsulta. "Hei höpönassu!". Musta on kivaa olla höpönassu....