sunnuntaina, kesäkuuta 11, 2006

Oh it's just a perfect day...

Olipa ihana ilta :) Herra Me Ollaan Vaan Kavereita vei mut autoajelulle ja kahville. Sinänsä hassua, koska olin koko päivän naureskellut mun kahdelle kaverille joilla on vakavat parisuhteet ja ne harrastaa niiden avomiesten kanssa autoajeluilla käyntiä. Mutta oli tosi kivaa.

Sen kanssa on vaan niin helppo olla. Mulla on semmonen todella kotoisa ja turvallinen olo. Mä pystyn olemaan ihan täysin oma itseni ja se silti tykkää musta. Vaikka tää kuullostaa naurettavalta, niin mulla on sen seurassa ehjempi olo. Mutta tänään mä jotenkin myös tajusin sen, että ei se haittaa vaikka se seurusteleekin jonkun kanssa. Me voidaan silti olla kavereita ja mä tiedän, että se välittää musta paljon. Jotenkin mä tajusin, että vaikka mä joudunkin luopumaan siitä jollain tasolla ja vaikka se on ollut ihan helvetin vaikeeta, niin se mitä meidän välillä on, on silti jotain ihan uskomattoman ainutlaatuista. Ja nyt mä osaan olla todella kiitollinen siitä.

(Tää teksti on muuten ihan käsittämättömän sekavaa...)

Mun selibaatti ei todellakaan oo toiminut. Pitäis alkaa myös tipattomalle, että kestäis housut jalassa. Oon muuten alkanut myös taas tupakoimaan, ja mulla on ihan hirvittävä tupakanhimo koko ajan :) Ehkä musta on tullut aikuinen ;)

Hyvää ja kaunista yötä..