perjantaina, kesäkuuta 02, 2006

Tillin tallin Tallinnassa...

Jee..kohta se alkaa. Kauan odotettu Tallinnan risteily. En vaan voi olla miettimättä, että olispas kivaa olla menossa Tukholmaan, mutta I guess not.

Me keskusteltiin kavereiden kanssa, siitä, mihin mä tahdon lähteä yliopistovaihtoon. Olin aikaisemmin sitä mieltä, että mä lähden ehdottomasti jonnekin rantalomakohteeseen höpöhöpövaihtoon, mutta nyt on mieli muuttunut ja aion ehdottomasti lähteä Ruotsiin. No okei, myönnettäköön, että yks syy sinne lähtemiseen on äärimmäisen kuumat ruotsalaiset miehet, mutta mun alalla on oikeasti tärkeetä, että osaa puhua ruotsia. Lisäksi Ruotsissa on huomattavasti enemmän isoja kansainvälisiä toimistoja, joissa varmaan kumminkin tahdotaan, että mä osaan kommunikoida ruotsiksi sitten kun meen sinne töihin ;)

Vaateongelma! Mitä mä laitan risteilylle päälle?

Ai niin...uusi ihastus tekstasi tänään. Mä en kestä. Harmillista sinänsä, että mä tiedän sen olevan ihan kammottava pleijeri. Oon päättänyt pysyä kylmänä ja hokea Bridget Jonesista tuttua mantraa "etäinen, saavuttamaton jääkuningatarr". ;)