lauantaina, toukokuuta 27, 2006

Koodinimet

Pohdiskelin tossa äsken taas kaikkea turhaa ja mä muistin "mun" teorian koodinimistä. Siis tiedättehän kun kaikille säädöille on aina koodinimet, esim. Herra Me Ollaan Vaan Kavereita ja Teekkari ? ;) No, muistelkaa nyt Sinkkuelämää miten Big oli aina vaan Big ennen kuin Carrie oli valmis rakastumaan siihen, jolloin sen nimi muuttui heti Johniksi. Mä oon siis sitä mieltä, että säädöstä tulee oikea suhde siinä vaiheessa kun koodinimi jää pois käytöstä ja säädöstä käytetään oikeeta nimeä. I know I know. Kukaan ei oo mun kanssa tästä samaa mieltä. Oon kinastellut mun kavereiden kanssa tästä asiasta ja näyttää pahasti siltä, että mä jään mun teorian kanssa alakynteen. :)

Toinen asia mitä mä pohdin on Internet. Ja mun pää meni melkein sekaisin. Siis mä en tajua, että missä tää blogi oikeesti sijaitsee! Ihan friikkiä... Siis periaatteessa mä ymmärrän, mutta periaatteessa en todellakaan ymmärrä.

Mun miessuhteet on muuten siinä vaiheessa missä mä aina ennen oon ruvennut haikailemaan Evil American Boyn perään. Mutta jostain syystä en nyt. Omituista. Ehkä mä oon tajunnut vihdoin ja viimein sen, että mä ja se ollaan valovuosien päässä toisistamme.

:)

5 Comments:

At 1:56 ip., Anonymous Anonyymi said...

Säätö tai ei, niin koodinimet on ihan jees, jos tuttavapiiriin kuuluu monta samannimistä henkilöä, ja jos joku ystävä on nähny jonkun tyypin vaan kerran ja on muutenki oikeiden nimien suhteen huonomuistinen. Koodinimi helpottaa muistamista.

Ehkä koodinimi jää pois käytöstä jos suhde vakavoituu. Etenkin jos koodinimi on ollu joku "Kääpiö", mistä ei välttämättä halua toisen tietävän, että on käyttäny tälläistä nimitystä.

 
At 2:25 ip., Blogger PartyFlickan said...

Totta. Kääpiö ei hirveesti taida imarrella ketään...

:)

 
At 6:50 ip., Blogger Frida said...

Meillä oli yhteen väliin tapana kastaa miehet naisten nimillä, jotta niistä sai sitten puhuttua avoimesti paikassa kuin paikassa. Oli näet pienet piirit. Tuosta on kuitenkin jo toosi kauan ja onneks käytännöstä luovuttiin suht lyhyen ajan jälkeen.

 
At 7:30 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tytöt on kyllä niin huippuja :)

 
At 12:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

Musta alkaa tuntua, että olet fiktiivinen henkilö. Ei kukaan voi olla oikeasti noin lapsellinen ja noin blondi! Tai ainakaan toivottavasti...Good luck in life!

 

Lähetä kommentti

<< Home