sunnuntaina, toukokuuta 21, 2006

taas tuli takkiin...

Teekkari kysyi tänään multa, mitä mieltä mä olen kimppakivasta. Siis, että me etsittäis joku nainen messiin. No kiitos joo, mutta ei kiitos. Me ollaan tunnettu senkin kanssa vasta muutama viikko, ja jos on jo nyt niin kyllästynyt, että se haluu jotain toista niin fine. Mun mielestä se voi alkaa etsiä kokonaan parempaa seuraa.

Mä en oikeasti tajua, mikä mussa on vikana kun kaikki tyypit ketä mä tapaan on enemmän tai vähemmän uskomattoman oksettavia naisten hyväksi käyttäjiä. Mä en enää ikinä ihastu kenenkään. En ikinä. Musta tulee kitkerä vanhapiika ja mä ostan tsiljoona kissaa.

Mä lähden lenkille.

6 Comments:

At 3:37 ap., Anonymous Anonyymi said...

Mulla on hyvä vinkki miesten mielenkiinnon ylläpitämiseen. Älä antaudu seksiin ennen kuin olette kunnolla oppineet tuntemaan toisenne. Kun mies on peruuttamattoman ihastunut valloittavaan persoonaasi, ei hän kaipaa kolmansia pyöriä sillä Sinä olet kaikki mitä hän haluaa. Silloin seksi on se pisten iin päällä, eikä tarvita muita ulkopuolisia pisteitä.

 
At 7:06 ap., Blogger PartyFlickan said...

Hmm...Kiitos vinkistä :). Täytyypä kokeilla seuraavan miehen kanssa. Jos sellaista ikinä tulee..

 
At 5:52 ip., Blogger Frida said...

Eihän me tommosia tyyppejä tarvita mukana roikkumaan, pf! :)

Jos vieläkin on huonohko fiilis, niin otapa hetken time-out ja mieti kuka sinä olet ja miksi olet sekä itsesi että muiden kunnoituksen arvoinen. Kun sitä hetken aikaa pohtii, kumpuaa sisältä ihana lämmin olo ja sitten ei kun nenä pystyyn, elämäniloinen hymy huulille ja ulos nauttimaan kesäilmasta ja -tunnelmasta!

Siinä sivussa voi sitten tulla eteen mielenkiintosia ihmisiä, varsinkin kun sitä vähiten odottaa. Kauhee klisee, mut totta - ehkä ihminen, joka ei oo hakemassa, on erityisen mielenkiintosen olonen.

 
At 8:57 ap., Anonymous Anonyymi said...

sä et vaan edes huomaa niitä kunnon miehiä, sitä saa mitä tilaa

 
At 1:39 ip., Blogger PartyFlickan said...

Kiitos Frida kannustuksesta :). Oon yllättävän hyvällä tuulella vaikka "kaikki" asiat meneekin ihan puihin. Oon kumminkin vielä niin nuori ja kuten joku tossa kommentoikin niin ehkä mä en vaan vielä osaa nähdä niitä kunnon miehiä. Täytyy selkeästikin vielä vähän kypsyä ihmisenä...
:)

 
At 10:40 ip., Blogger Frida said...

:)
Senkin toteaminen ja tunnustaminen vaatii jo tiettyä kypsyyttä, eli oot voiton puolella!

 

Lähetä kommentti

<< Home