torstaina, toukokuuta 18, 2006

Seksitön päivä..

Mulla oli eilen seksitön päivä. Ihan kivaa. Kävin mun kaverin kanssa kahvilla ja tilitin sille mun elämästä. Mutta toisaalta kun kuuntelin sen juttuja niin ei se seurustelukaan taida aina olla ihan helppoa.

Semmonen vanhempi herrasmies tosin yritti vongata peppuseksiä eilen illalla, mutta en mä nyt oikeen siitä lämpeä. Ihan kiva joo, mutta sillä on hirvittävät hampaa, ei mitään tyyliä pukeutumisessa eikä se ees oo rikas. On muuten kumma juttu, että kaikki tyypit (baareissa, netissä, ihan missä tahansa) ketkä lähestyy mua, on varattuja. Mussa on selkeestikin joku sellainen geeni, että miehet saa sellaisen kuvan, että mun kanssa voi harrastaa vaan vähän seksiä ja siirtyä seuraavaan. Okei okei, en mä tota kielläkään, mutta olishan se kiva, jos joku vapaa ja kiva joskus kiinnostuisi musta silleen ihan oikeesti.

Juttelin eilen Teekkarin kanssa. Sen mielestä meillä on samanlainen huumorintaju. Tarkottaako tää nyt sitä, että mun sivupersoona on miespuolinen teekkari..? Apua!

Herra Me Ollaan Vaan Kavereita pyysi mua illalla sinne ja tottakai mä menin. Ja tulin hyvillä mielin kotiin. Nukuin muuten pitkästä aikaa tosi hyvin. En herännyt kuin kerran viime yönä ja siitäkin nukahdin heti uudestaan.

:)

2 Comments:

At 11:14 ap., Blogger Junakohtaus said...

Ota se kohteliaisuutena. Pojat vonkaa, koska sä olet nätti ja kiva. Niin se menee.

 
At 11:30 ap., Blogger PartyFlickan said...

Totta...ja kun tarkemmin aloin miettiä niin kyllähän mä itsekin vonkaan ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home