keskiviikkona, toukokuuta 17, 2006

Työn orjat sorron yöstä nouskaa...

Mun pitää pahoitella jo etukäteen, mutta mä joudun avautumaan mun työstä.. :(

Oon töissä toimistossa X, joka muistuttaa päivä päivältä yhä enemmän ja enemmän sirkusta. Ennen siellä sentään oli vielä jotain arvokkuutta jäljellä, mutta ei enää tän päiväisen jälkeen. Ei ainakaan mun silmissä.

Mä jaan työhuoneen kahden muun ihmisen kanssa, koska me tehdään kaikki samaa työtä, välillä samaan aikaan ja välillä kaikki erikseen. Mä oon meidän kolmikosta ainoa tyttö ja senkin puolesta siis helppo kohde. Mun ylihän voi vaan kävellä. Tänään kun mä tein hommia kaikessa rauhassa Mr. Used To Be The Biggest Boss tuli mun huoneeseen avautumaan siitä, että siellä on sotkuista ja heitteli papereita ympäriinsä ja kyseli mitä ne kaikki on. Koska mä en tiennyt vastausta kaikkeen, mä sanoin sille, että ne on niiden kahden muun maan matosen jäljiltä. Tää ei selkeestikään parantanut tilannetta, koska Mr. Used To Be The Biggest Boss jatkoi avautumistaan ja ilmoitti mulle, että sille on ihan sama kuinka sotkuista mun kotona on, mutta koska kyseessä on hieno toimisto, niin papereita ei saa olla ympäriinsä. Kaiken huipuksi se penkoi mun roskakorin tarkastaakseen mitä sieltä mahdollisesti löytyy. Siis voitteko kuvitella?? Kuuskymppinen äijä penkomassa roskista... Mä en jaksa enää. Että sellainen duunipaikka.

Tänään muuten kolahti postiluukusta kesän ensimmäinen hääkutsu..Ou jeah. Sinkkujen paratiisihan nimenomaisesti on kavereiden kesähäät... ;). No, tottakai mä olen onnellinen mun kaverin puolesta! :)