lauantaina, toukokuuta 20, 2006

Mä tapan mun naapurin...

Tai no...en ehkä ihan tapa, mutta kyllä mieli tekis. Se ällöttävä tupakoija myös soittaa lauantai-aamuisin humppaa. Kostean baari-illan jälkeen mä heräsin kello 8.08 siihen että koko talossa humppa raikaa. Voi itku. Nyt koskee päähän ihan sairaana kun ei oo saanut nukkua...

Niin...tapasin pikaisesti siis sen Jussin...so no my type of a guy. Selkeästikin se lämpee musta ja ehdotti lounastreffejä keskiviikoksi ja mä en taaskaan osannut sanoa ei...Nyt tarttee sitten alkaa taas miettimään kaiken maailman tekosyitä. Hmph.

Siis talking about weird people...Oon jutellut chatissä sellaisen Samuelin kanssa (tai en mä edes tiedä mikä sen oikea nimi on). Ja sitten muutaman kerran messengerissä. Vaikutti ihan ok-tyypiltä, paitsi ei kyllä enää. Nyt muhun otti messengerissä yhteyttä sen "sisko" joka on aivan täysin sekopäinen. Mä oon ihan varma että se on se S itse, joka vaan yrittää udella kierosti jotain juttuja musta..koska mä eilen sanoin sille että me ollaan niin erilaisia etten mä sitä edes tahdo nähdä. Nyt tää "sisko" kenen kanssa mä parhaillaan juttelen, utelee multa kaikkea maan ja taivaan väliltä... en oo kertomassa. Mutta people, olkaa varovaisia! Oikeesti! Kaikki ei ehkä olekaan niin vilpittömiä täällä..

No joo, back to eilisilta. Mä olin ensin syömässä mun kavereiden kanssa ja juotiin muutama pullo viiniä..(hups!). Sitten näin sen Jussin ja sit taas mun kaverit ja me mentiin Amarilloon, koska siellä oli häppäri. Siis OMG, oon kerran käynyt kyseisessä baarissa ennen tätä eikä kyllä tarvitse mennä takaisin. Ihan hirveitä örsöjä (mä mukaan lukien) ja jotenkin se humalainen fiilis tarttui. Mä kaadoin ison siiderin mun hameelle... :( Tuli muuten ihan hirvittävä Mervi Tapola -olo kun olin jotenkin niin kammottava känninen ämmä. Kiitos ja anteeksi kaikille jotka joutuivat todistamaan mun muuttumista hehkeästä tytöstä humalaiseksi naiseksi... En oo muuten uskaltanut edes katsoa millaisia vaurioita mun kultaiset kengät on kärsineet...

Tänäänkin pitäis lähteä baariin, mutta just tajusin, että Naisten Kymppi on huomenna, joten taitaa baarit jäädä tänään välistä... Hirveesti tekis kyllä mieli, mutta mähän kuolen huomenna jos meen väsyksissä leikkimään sporttista...