perjantaina, toukokuuta 19, 2006

Paska aamu

No niin. Milloin mä opin, että huonoin tapa päästä baarissa eroon tyhmistä tyypeistä on antaa niille puhelinnumero. Ja mä tyhmäpää yleensä annan vielä oman numeroni enkä esim. kenenkään superällöttävän tyypin numeroa..

Äsken soitti siis sellainen Jussi, jolle mä olin ympäri pyöreästi luvannut, että voitais EHKÄ nähdä tänään. Eikö miehet tajua, että ehkä=ei! Pitänee alkaa miettiä jotain tosi hyvää tekosyytä, miksi mä en voikaan nähdä sitä töiden jälkeen. Ylityöt perjantai-iltana ei kuullosta uskottavalta, mutta entäs vaikka hammassärky, korvatulehdus, oksennustauti, jalan murtuminen, äidin tädin kummin siskon kaiman hautajaiset...tms. :)

No joo.. Huomaatteko muuten, että osasin muuttaa noita päivämäärä- ja kellonaika-asetuksia? Enää mun blogi ei oo missään Karibianmeren chillailuajassa, vaan ihan tällaisessa tavallisessa Helsingin toimistoajassa...

3 Comments:

At 6:10 ip., Blogger Frida said...

Mä huomasin! :D
Tosi kiva lukea sun juttuja, Partyflickan. Löysin sut eilen ja jo mietin, et onpa villiä menoa ja minimaalinen unentarve, kun voi keskellä yötä kirjotella. ;)

Mut hei, se nyt on vielä ymmärrettävää, että tyyppi soittaa kun sai puhelinnumeron. Kerro sille joku ei-niin-hurmaava tekosyy, sellanen joka karistaa pois sun ihanuutta sen silmissä: Esim ihan perus tilitys siitä, et oot ollu eilen ihan räkä poskella työkavereiden kanssa karaokebaarissa ja nyt on niin karmee darra, että hyvä kun töissä pystyit oleen ja pomoakin sai hävetä, kun olit yrittäny lämmitellä sitä edellisiltana. Toimii?

Mut mitä sitten pitää tehdä, jos on jo käynyt minä-rakastan-kaikkia-humalassa lupaamillaan treffeillä tyypin kanssa ja sanonut treffien (jotka loppuivat siihen, että sun oli PAKKO keretä ruokakauppaan ennen sulkemisaikaa) päätteeksi tyypin ehdottaessa toista tapaamista, että "musta kyllä tuntuu, ettei ainakaan deittimielessä", ja sitten se kuitenkin soittaa ja pyytää leffaan? Katotaan nyt kuuluuko enää mitään, kun toistin tyypille puhelimessa vielä tuon "ei ainakaan deittimielessä" osan... Harmillista, kun joutuu vääntämään rautalangasta. Ihan hyvä tyyppi kyseessä, mutta ei MUN tyyppi.

 
At 6:50 ip., Blogger PartyFlickan said...

Frida, kiitos kommentista :) Toi rautalangasta vääntäminen on aina kurjaa..Mutta loppupeleissä niin paljon paremmin tehty kuin se, että roikkuis jossain sellaisessa suhteessa mikä tietää jo alussa tuhoontuomituksi.

Lupauduin menemään loppujen lopuksi drinkille kyseisen Jussin kanssa.. What the heck..kerranhan täällä eletään ja jos se tykkää musta, niin voin olla hetken kohtelias.. Ja ilmainen viina on aina ilmaista viinaa ;)

 
At 8:01 ip., Blogger Frida said...

Ha haa, ihana asenne!:)

Hyvä päätös: Tulos ei voi olla kuin positiivinen, kun ei oo mitään ennakko-odotuksia. Toivottavasti teille tulee mahdollisimman kiva ilta!

 

Lähetä kommentti

<< Home