torstaina, toukokuuta 18, 2006

Nyt on kriisi!

No ei siis tietenkään mikään maailmaa koskettava "oikea" kriisi, mutta mun henkilökohtainen kriisi kuitenkin..

Teekkari oli täällä kylässä. Meidän eka kerta oli tosi jees, mutta tää toinen meni enemmän tai vähemmän huonosti. Mulle tuli sellainen olo kuin olisin ollut joku ylisiveellinen neitsyt joka harrastaa seksiä ekaa kertaa. Apua!!!Miten monta kertaa tarvitaan siihen, että seksi alkaa oikeasti sujua? Ja toisaalta, milloin on aika luovuttaa...?

Me tullaan toimeen ihan uskomattoman hyvin. Se on kiva, meillä on samanlainen huumorintaju, samanlainen musiikkimaku ja hitto vieköön, se oli tänään tosi trendikäskin. Ja se sen kesäautokin näytti tosi kuumalta :) Se jätti sen sormuksen (siis ei mitään kihlasormusta tai muuta sen sellaista, vaan sellaisen trendikkään poikien sormuksen) tänne... Vahingossa? Tahallaan? Jos se jätti sen tahallaan, senkin mielestä kaikki meni ihan perseelleen ja se halus varmistaa sen, että me nähdään uudelleen. Mutta entäs jos se jätti sen vahingossa jolloin mä oon ihan taas tyhjällä pohjalla? Mitä mun nyt pitäis ajatella???

Mutta mitä mä teen? Saako sanoa ääneen jos tahtois jotain tiettyjä juttuja tehtävän eri tavalla? Vai oonko mä vaan vielä näin alussa hiljaa ja toivon että sekin huomaa sen.. Mä haluun seurustella kun en jaksa tällaista neuroottista pohdintaa... Vapaat ja kivat miehet, ilmoittautukaa...mutta ei paniikkia, tää noora ei aio mennä naimisiin kesällä joten myös seikkailumielellä olevat seuralaisehdokkaat huomioidaan. Varma vastaus kuvansa lähettäneille ;)

Mä käyn nyt nukkumaan ja toivon, että tää Bad Sex Week on pian ohi...

3 Comments:

At 8:20 ap., Blogger Junakohtaus said...

Saa sanoa ääneen jos tahtoo tehtävän eri lailla. Ja nimenomaan alussa se on fiksu liike.

 
At 11:46 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ei kai seurustellessa ole enää noita ongelmia, kun seksihän paranee kerta kerralta. Paits tietysti jos ei pysty kommunikoimaan.

 
At 12:18 ip., Blogger PartyFlickan said...

:) Pitää siis katsoa mitä tapahtuu JOS mä alkaisin seurustella Teekkarin kanssa... Onneks semmonen ihmissuhde on valovuosien päässä mun elämässä ;)
Pitänee tosin ens kerralla antaa enemmänm vihjeitä mikä tuntuu kivalta..

 

Lähetä kommentti

<< Home