lauantaina, toukokuuta 20, 2006

Pääsiäismunia!

Hmph. Mä olin päättänyt alkaa elää terveellisesti että näyttäisin hieman hehkeämmältä pelkissä alusvaatteissa. Äsken kun kävin vähän hengailemassa kaupungilla, mä huomasin, että yhdessä karkkikaupassa oli pääsiäismunat tarjouksessa. Siis sellaiset ylihyvät, pienet, täyssuklaiset munat, joissa on jotain suklaata siinä päällä ja sisällä sitten jotain toista suklaata. Apua. Mun päässä sumeni ja huijasin mietin, että miten tylsältä ananas ja maitorahka maistuikaan aamulla ja päätin sitten sijoittaa muniin. Siis haloo! Pitäähän kaapissa jotain herkkua olla jos tulee vieraita ;). 1,8 kilon rasia herkullisia suklaamunia maksoi 3.50 euroa. Kelatkaa miten halpaa! Näitähän melkein kannattaisi ostaa enemmälti, niin säästäisi enemmän rahaa.. ;)

Mietin, just että bloggaaminen on tosi kivaa. Musta tuntuu, että mun kommentoijat on vähän niin kuin mun kavereita, jotka neuvoo hankalan paikan tullen. Nöyrin kiitos kaikille kommentaattoreille. Teidän kommentit on tän päiväkirjan parasta antia ;)

http://fridasliv.blogspot.com/ Mä en nyt osaa tehdä tosta sellaista hienoa linkkiä, sorisori (tartteisin jonkun tuutorin tähän bloggaukseen). Niin...ton päiväkirjan ihqu kirjoittaja kysyi multa, että mistä mä tunnistan varatun miehen jos siellä ei oo sormusta tai jos se ei heti ilmoita olevansa varattu. Let me tell you, sistah! Vaatii tosi hieman salapoliisintaitoja. Vaikka sormusta ei sormessa heti näkyisikään, kannattaa tarkastaa näkyykö vasemmassa nimettömässä painauma sormuksesta.. Jos tyyppi tahtoo viedä sut baarin hämyisimpään nurkkaan, se on takuuvarmasti varattu, eikä se tahdo, että se kaverit tms. näkee sen säätävän jotain muuta jonkun muun kuin vaimon kanssa. Lisäksi varatut miehet saa helposti kiinni yksinkertaisilla pikkukysymyksillä, kuten : "Missä sä asut? Ai Laajasalossa. Eikös se oo vähän hankalan matkan päässä baari-iltojen päätteeksi..Mutta ilmeisesti sitten halusit panostaa talon kokoon ennemminkin kuin sijaintiin. Niin, minkäkokoinen asunto sulla on? Ai omakotitalo? Eikös se oo vähän liian suuri yhdelle henkilölle? " Ja viimeistään tässä vaiheessa se mies vahingossa lipsauttaa jotain, että "Ai, en mä siellä yksin asu." Muutenkin sellaset, ketkä ei yhtään tahdo kertoa itsestään, on varmasti varattuja. Myös lemmikkien nimet kertoo tosi paljon...Kukaan mies ei anna koiralleen nimeksi Nelli, Pörrö, Siiri, Puppe tai jotain tollasta. Jos miehet saa itse päättää niiden koiran nimenä on Jekku, Pomo, Lätkä tai jotain ton tyylistä :)

Meillä on tänään tyttöjen kisastudio. Siellä ei tarjoilla olutta ja makkaraa, vaan punkkua ja hedelmäsalaattia.

4 Comments:

At 3:28 ip., Blogger Frida said...

Ihan helmee! :D

 
At 8:35 ip., Blogger Frida said...

Niin ja...
How do I make a link to another webpage: http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=62&topic=17
:)

 
At 8:52 ip., Blogger PartyFlickan said...

Tänks :) Oot helmi!

 
At 11:17 ap., Blogger Frida said...

PartyFlickan: Sulle on jaettu ensimmäinen Konsultin Kunniamaininta mun blogissa! :D
(Katso Revirginised x 4 kommentit)

Ihania ihmisiä!

 

Lähetä kommentti

<< Home