lauantaina, toukokuuta 20, 2006

Mä uskon!!!!

Mä uskon horoskooppehin tästä päivästä lähtien. Uusimmassa V-lehdessä mun RAKKAUShoroskooppi oli seuraavanlainen :

"Kukasta kukkaan hyppiminen kyllästyttää, mutta rakkautta ei kuulu. Kypsy vielä vähän"

Aamen. Toihan on just mun elämästä. Täytynee alkaa lukea horoskooppeja vähän useemmin. Mä muutun muuten ihan kohta suklaamunaksi, jos on uskominen siihen, että ihminen on sitä, mitä se syö :D

Ai, vielä yks juttu. Oon kostanut mun humppanaapurille. Mä oon soittanut sille pienen hetken Alice Cooperin Poison biisiä aika kovalla volalla.. Mä en oo niin kiltti miltä näytän ;)

4 Comments:

At 2:08 ap., Blogger Frida said...

Kai sä nyt luukutit Hard Rock Halleluja:a sille naapurille, kun Suomi voitti Euroviisut?!

Huomenna herätään siihen, et tää on ollu vaan vitsi ja kaikki Euroopan maat nauraa meille: "Ettehän te nyt tosissaan luullu...".

 
At 10:07 ap., Blogger PartyFlickan said...

Ihan uskomatonta, että Suomi voitti Euroviisut :). Ilmeisesti ihmeiden aika ei oo ohi...

 
At 8:42 ap., Anonymous Anonyymi said...

Hauska toi suklaamunajuttu.. :)

 
At 3:49 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ja mieti. Kaikki hyvät suklaamunat mä oon jo syönyt. Jäljellä on enää vaan sellasia ihan sairaan pahoja. Tosin kyllä mä nekin syön pahimpaan makean himoon :(

 

Lähetä kommentti

<< Home