tiistaina, toukokuuta 23, 2006

Somewhere over the rainbow

Skies are blue... :)

Todellakin. Mulla on yllättävän hyvä fiilis, vaikka kaikki miessuhteet onkin ihan täysin solmussa. Päätin nyt sanoa good byet kaikille mun varatuille säädöille. Niillä ei oo mitään annettavaa mulle, enkä mä aio enää hakata päätä seinään "toisena naisena" joten so long guys. Jossain sateenkaaren takana varmasti odottaa joku hehkeä ja VAPAA mies.

Mä ajattelin tänään vuokrata tsiljoona nyyhkyleffaa (jos Fredan Filkkarin työntekijät ei oo arvannut mun olevan sinkku, niin ei nekään kyllä paljon aivojaan käytä. Mä oon niiden kantis aina muutaman päivän sen jälkeen kun jotkut jutut on mennyt pieleen...Hmm..mitähän nyyhkyleffoja sitä tänään vuokrais?) ja tehdä fetasalaattia ja maata sohvalla. Piru vie mä mitään miehiä tartte!

Hmm. Kyllä mua kuitenkin miehet sen verran kiinnostaa, että jos joltain löytyy sattumoisin Jone Nikulan puhelinnumero, niin sen vois sitten mielellään kiitos please toimittaa allekirjoittaneelle. GrrrRR ;)

2 Comments:

At 4:02 ip., Blogger Frida said...

Hyvä päätös, flickan! Tästä se vasta alkaa, usko pois.

Mut saa paremmalle tuulelle itkun ohella esim:
Notting Hill
Love Actually
Bridges of Madicon County

Jotenkin ennalta-arvattavat, mutta ainakin mulla toimii joka kerta.

 
At 4:10 ip., Blogger PartyFlickan said...

:) Love Actually on niiiin ihana! Se on ihan mun tyylinen leffa kun se ei kumminkaan oon niin nyyhky vaan siinä on myös hieman ironiaa ja sarkasmia. Bridges of Madison County, oon nähnyt sen kahdesti, ja molemmilla kerroilla oon itkenyt niin paljon, siinä kohdassa missä se valokuvaaja ajaa pois niistä liikennevaloista ja vettä sataa kaatamalla... Siinäkin se Francesca löysi elämänsä rakkauden vasta kypsällä iällä...ehkä niin käy mullekin :)

 

Lähetä kommentti

<< Home