tiistaina, toukokuuta 23, 2006

Little Black Book

Mulla on uus lempileffa. Nimittäin toi Little Black Book. Sen suomenkielinen nimi on ihan supertyhmä, mutta älkää antako sen hämätä : Mieheni ex-naiset. Kirjoitin aikaisemmin, että aion vuokrata nyyhkyleffoja, mutta onneksi mä ohitin ne leffat mitä mä yleensä vuokraan kun on nyyhkyfiilis. Tää leffa on ihan uskomaton! Se on genreltään pelkkää hömppää, tottakai draamaa mahtuu mukaan ja romantiikkaa, mutta siis hömppäleffaksi se on kuitenkin pohjimmiltaan aika syvällinen. Ja ihana ja jopa vähän yllättävä ja erilainen loppu. Tää leffa jos mikä antaa toivoa sille, että sinkkuna todellakin selviää elämästä. :) Suosittelen lämpimästi.

Mutta vaikka mä aina jaksankin uskoa, niin musta olis ihan huippua jos mä saisin kurkistaa kristallipalloon edes kerran. Mä en tahtois nähdä tietenkään ihan kaikkea, mutta mä tahtoisin nähdä vaikka kymmenen vuoden päähän mun omaan ajatusmaailmaan just to make sure I'm happy there...

Taidan lähteä taas lenkille. Taas. Mutta eipä nyt keväällä malta koko iltaa sisällä istua..

Ai niin, mun pitää kertoa teille myös se, että mä olen maailman epäonnisin pyykkäri. Joskus back in the day mä pesin kaikki kivat mustat vaatteet ja rullallisen vessapaperia samassa koneessa. Eipä liene tarvis kertoa, että ne vaatteet lensi roskiin. Sit mä tein yhdestä mun kivasta merinovillaisesta poolosta nuken vaatteet koska VAHINGOSSA pesin sen pikkusen liian kuumassa lämpötilassa. Äiti ei vieläkään tiedä totuutta. Mä vaan sanon sille aina, että se paita unohtui yhdellä Jenkkilän matkalla sinne. Ja tänään, voi kiukku. Mun pesukoneessa ei oo sellaista seinään menevää kiinteää poistoletkua vaan se letku menee wc-pönttöön. Olin laittanut letkun huonosti paikoilleen ja sitten leffaa katsellessa mietin että miksi täällä kämpässä kuuluu niin omituinen ääni... Ja tadaa...letku oli tipahtanut pois pöntöstä ja pesukoneellinen vettä lainehti vessan ja eteisen lattialla. Oh joy. Tulipa ainakin pestyä lattiat...

4 Comments:

At 10:38 ip., Blogger Frida said...

Muista, että sen tulevaisuuden tekeminen on sun käsissä. Ja vastuulla. Kukaan ei voi tulla sua "pelastamaan".

Nimim. Kokemusta on

P.s. Onneks sulla oli vessan ovella kynnys! Mun siskolla ei ollu ja kun sillä oli suihkussa ollessa menny lattiakaivo tukkoon, melkeen koko kämpän lattia lainehti.

 
At 10:43 ip., Blogger PartyFlickan said...

:) Oot ihan oikeassa. Mäkin ehkä alan pikku hiljaa tajuta sen, että mun oman tulevaisuuden tekeminen on mun käsissä. Ehkä mä vielä tästä kypsyn sellaiseksi ihmiseksi joka osaa ottaa vähän enemmän vastuuta elämästään.

Kiitos muuten Frida kun jaksat aina tsempata! :)

 
At 11:04 ap., Blogger Frida said...

Kuten viimeks tuli sanottua - loppupeleissä itsekkäistä syistä. Toisten tukeminen ja ajatusten herättäminen antaa aina itselle jotain ja tulee tosi paikan tullen bumerangina takaisin - jos ei ihan samalta ihmiseltä, niin sitten joltain toiselta.

Voi shit, mun käsivarsien kuiviin kohtiin on tullu läikät Doven siitä kevyesti ruskettavasta kosteusoiteesta. Heti suihkuun kuorimaan!

 
At 11:20 ap., Blogger PartyFlickan said...

Ou nou. Ruskettavat rasvat on aina kyllä ihan huippuja. Mä en tajua, yks mun kaveri saa ne aina ihan supertasaisesti, mutta heti kun mä laitan jotain niin näytän ihan siltä laikukkaalta eläimeltä (apua! mulla on dementia. mä en muista sen eläimen nimeä..)

Toivottavasti kuorinta auttoi. :)

 

Lähetä kommentti

<< Home