keskiviikkona, toukokuuta 24, 2006

Kaikki sinusta muistuttaa...

Herra Me Ollaan Vaan Kavereita soitti äsken ja ilmoitti nähneensä musta unta. Ihan kiva, mutta en mä voi mun koko tulevaisuutta rakentaa sen pohjalle, että se on nähnyt musta unta. Ja sitä paitsi se oli juuri matkalla sen tyttöystävän kanssa sen lapsuuden kotiin eli se siitä. Mutta yllättäen mulle tuli taas sellainen olo, että mitä tahansa mä teenkin, niin se vaan pyörii mun mielessä. Kaiken lisäks löysin sen partavaahdon ja t-paidan täältä. Nyt sitten istun sen paita päällä kotona ja kiristelen hampaita. Soitin sitten äsken mun kaverille ja ilmoitin, että mut pitää EHDOTTOMASTI viedä tänään Kalleen. Mun pitää saada jotain muuta ajateltavaa.

Olin tänään aamulla stadikalla. En ookkaan ennen uinut vastatuuleen. Siellä oli ihan hirvittävä ilma. Mä olin ihan märkä jo ennen kuin edes pääsin altaaseen ja nyt sitten yritän kuivattaa mun mustia todella söpöjä Lacosten kenkiä patterilla. Tuli just muuten mieleen, että onkohan se patteri edes päällä..Pitää muistaa tarkastaa.

AI NIIN, melkein unohtu. Eilen kun olin töissä ja hoidin sitten juoksevia asioita mä näin Stockan ratikkapysäkillä miehen, jolla oli Louis Vuittonin salkku. Ja ihan täydellisen tyylikkäät ruskeat nahkaiset kengät. Mä olin ihan mehuissani ja vaan fiilistelin sitä siinä kuolaten. Sitten se tuli juttelemaan mulle ja kävi ilmi, että se olikin sellaisen mun entisen treffailukaverin pikkuveli. Mä oon selkeästikin ottanut väärän veljen siitä perheestä...toi pikkuveli oli NIIN paljon miehekkäämpi ja aikuisempi. Pitänee alkaa hengailla Stockan ratikkapysäkillä keskellä päivää vähän useamminkin ;)

7 Comments:

At 8:41 ip., Blogger Frida said...

Mä yritin tossa kelata noita sun vanhoja kirjotuksia, mut en löytäny vastausta tähän.

Suonet anteeksi, jos oon liian tunkeileva, mut miten toi sun ja Herra Me Ollaan Vaan Kavereita:n suhde on oikein alkanut? Siis onks teillä ollu jotain äksöniä (ha haa, mikä sana!) vai onko se joku vanha säätö, josta ei koskaan tullu mitään?

Jollain tavalla musta tuntuu, että me ollaan molemmat aivan yhtä pihalla miesten kans just nyt! Perustetaan hei kerho.

 
At 8:56 ip., Blogger PartyFlickan said...

Herra Me Ollaan Vaan Kavereita ja mä ollaan tunnettu kolmisen vuotta. Puoltoista ekaa vuotta me oltiin oikeesti vaan kavereita eikä (paljon) mitään muuta tapahtunut. Mutta viime kesänä alkoi ihan hillitön säätö ja meillä oli kunnon on off "suhde" vappuaattoon saakka, mutta sitten mä suutuin tosi paljon siitä, että se pleijasi mun ja sen nykyisen tyttöystävän välillä ihan hirmusti ja mä en jaksanut katella sitä.

Mutta eipä oo asiat hirveesti muuttuneet. Mä yritän olla sen kanssa pelkkä kaveri, mutta se tuntuu tosi tyhmältä koska meillä molemmilla on muitakin tunteita toista kohtaan. Ehkä tää on vaan sellainen suhde jota ei oo koskaan tarkoitettu olevan.

Vaikeinta tässä on irti päästäminen ja pois käveleminen. Mua harmittaa ihan hirvittävästi oma käytökseni, koska mä en ikinä ilmaissut sille tarpeeksi selvästi, että mä tykkään siitä ihan OIKEASTI. Se on tilittänyt tätä juttua tosi paljon meidän yhteiselle ystävälle ja ongelmana on ollut juuri toi, että se ei oo uskonut, että mä tykkäisin siitä ikinä vakavissani.. :(

Mun pitää vaan toivoa, että oon oppinut jotain.

Juuh, perustetaan ehdottomasti Kerho. Voidaan kokouksissa juoda vaaleanpunaista shamppanjaa ja lähetellä kännitekstareita ja aamulla tajuta, että kaikki asiat on vielä enemmän sekaisin ja me ollaan vielä enemmän pihalla ;)

 
At 11:27 ap., Blogger Frida said...

Kylläpäs pisti kivalle mielelle harmaana Helatorstaina, toi Chalkeian esiintulo! :)

Jotenkin mulla on semmonen hytinä, että skumppakuohuläikät ois pienin ongelma, sitten kun Kerhon kokoontumispöytäkirjat joskus julkastas...

Nyt mä hei keksin! Me lähetetään niitä kännitekstareita tietty TOISTEMME puhelimista!?
The guys will never know what hit 'em! :D
Fridalla HH eli halvat huvit.

 
At 7:29 ip., Blogger Lotta said...

Ohh. Fine. I'm in. Pitääkö mun lähettää jäsenyyshakemus kerhoon kirjallisesti kolmena kappaleena? Ei siksi etten muka ymmärtäisi miehiä, vaan siksi että mä ajan itseni niin vääriin ja tyhmiin tilanteisiin. Toimisin hyvin esim konulttina, koska muiden ongelmat on mulle erittäin helppoja ratkottavia. I'm not a sex and relationship columnist for nothing, you know. Ja niinhän se on: those who can't, teach. Että noin. :-p

 
At 8:33 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hei loistavaa! Nythän meillä on jo kolme jäsentä. Mä äsken ehdotin jos tän kerhon nimi olis Ihanat Naiset Pihalla, mutta voisko se sittenkin olla Ihanat Naiset Ihan Pihalla? ;)

 
At 9:03 ip., Blogger Frida said...

Huippua, flickor! Pidetäänkö IHIP eli I('m) hip!-kerhon ensimmäinen kokoontuminen mun vapautuspäivänä 3.6.? ;D

 
At 9:05 ip., Blogger PartyFlickan said...

I'm in. 3.6. jälkeen maailma ei oo enää entisensä ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home