lauantaina, toukokuuta 27, 2006

Tyylikkyyden huipentuma

Olen mä :) Kävin äsken kaupassa pyjamahousuissa, mustassa poolossa, mun todella söpöissä kultaisissa kengissä ja tottakai isot aurinkolasit päässä. Ennen kuin mä asuin Helsingissä, kuvittelin, että kaikki helsinkiläiset on todella tyylikkäitä ja aina laitettuja, mutta hähäää...ei ne kaikki olekaan. Mä en ainakaan oo. :)

Mä olin eilen mun kaverin kanssa katsomassa Lordia. Mä en tosin nähnyt Lordia (en edes niistä skriineistä kun oltiin jossain Mantan kohdilla chillailemassa) enkä kuullut mitään kiitos kahden helikopterin joiden tarkoituksena oli ilmeisesti estää ihmisiä kuulemasta sitä esitystä. Höh. Mutta tänään kaikkialla väitettiin, että siellä tuli karaoken maailman ennätys... As if. Voisiko joku nyt kysyä Robbie W:n mielipidettä siitä missä se karaoken maailman ennätys tuli...

Ilta jatkui mun kaverin (ei sen äskeisen vaan yhden toisen) kanssa Kalleen. Ihan kummallista porukkaa. Herra Me Ollaan Vaan Kavereita oli siellä mut ei me hirveästi kyllä ehditty jutella koska se lähti niin aikaisin kotiin. Mä olin juonut ehkä neljä siideriä ja olin jostain syystä ihan hirvittävässä humalassa (en ollut kyllä muistanut syödä eilen). Jossain vaiheessa tuli yllättäen paha olo ja sitten lähdin kävelemään kotiin jo joskus kahden kieppeillä. Mä en tajua miksi mä aina meen Mäkkäriin humalassa. Taas tuli sitten heiteltyä hampurilainen ja ranskalaiset pitkin Punavuorta. Höh. Aamulla mä sitten tajusin maksaneeni 7 euroa kahdesta mehupurkista. Mun pitäisi lopettaa Mäkkärissä käynti kun mä en selkeästikään tykkää siitä. Olin tietty myös soittanut Herra Me Ollaan Kavereita -pojalle ja tivannut sitlä puhelimessa miksi se ei enää tykkää musta. Argh. Luurijuoppus on kyllä niin paha juttu. Aina.

Tänään onkin sitten mun ja kahden mun kaverin Birthday Dinner, josta toivottavasti päädytään johonkin baariin. Taas. :)