maanantaina, toukokuuta 29, 2006

I am sailing

Tota biisiä mä kuuntelin koko viime yön, thanks to joku mukava naapuri. Ei siinä mitään, kiva biisi, mutta töissä hieman väsytti aamun ekassa neuvottelussa. Onneks oli tarjolla kahvia ja virkistävää hyvää päivää juomaa :).

Siivoilin kotona vähän kirjalaatikoita äsken ja löysin maailman ihanimman jutun. Rakkauskirjeen! Sen on kirjoittanut sellainen amerikkalainen David mun lähtiessä takaisin kotiin vaihtarivuoden jälkeen. Mä en oo pitänyt siihen mitään yhteyttä sitten vuoden 1999 ja kyllä hieman harmittaa. Mutta toivottavasti se tietää, missä ikinä onkaan, että sen kirjoittama kirje saa mut edelleenkin todella hyvälle tuulelle ja mä tunnen itseni rakastetuksi. Kiitos David, lovely to see you passing my way... Noi sanat oli jostain sen lempibiisistä, joka oli myös siinä kirjessä.

Juttelin äsken Teekkarin kanssa eikä tuntunut miltään. Mulla on taas tänään sellainen fiilis, että kaikki asiat selviää tavalla tai toisella, joskus. Joko mä jään yksin tai sitten en, mutta kyllä mä tiedän, että mä oon onnellinen joka tapauksessa.

Tänään tuli taas muuten todistetuksi, että naisen paras ystävä on timanttien jälkeen oma, trendikäs homoystävä. Mun oma trendikäs homoystävä antoi mulle eilen pukeutumisvinkkejä tän aamuista neuvottelua varten ja kyllä toimi. Lisäks mun asuvalinta toimi koko päivä ja mun työkaveri ilmoitti mulle, että mulla on seksikkäät kengät ;). Ou jeah.

I am sailing.

2 Comments:

At 8:57 ip., Blogger Frida said...

Oliks sama joka polttaa? :P

Meillä oli kerran alakerran naapurina karaoke-baari ja I can tell you, että se oli aikas mielenkiintosta. Karaoke illat oli pe ja la lisäks ke, ja rakas kämppikseni purki raivoaan pahimpina iltoina hakkaamalla lattiaa, hyppimällä tasajalkaa ja huutamalla siihen malliin, että se nyttemmin tuo hymyn huulille. Viimein poliisit ratsas paikan ja pisti putiikin kiinni. Oli vissiin ollu myös huumeluola.

 
At 9:36 ip., Blogger PartyFlickan said...

Mä kävin toki vakoilemassa rappukäytävässä olisko se se sama ketjupolttaja, mutta sen asunnosta kuului vaan telkkarin ääni (jota en viime yönä kuullut, thanks to Rod Stewart..). Käveltyäni pari kerrosta alas, metelin lähde löytyi Ilmeisesti meidän taloon just muuttanut nuoripari tykkää hempeillä kyseisen biisin tahdissa :D

 

Lähetä kommentti

<< Home