sunnuntaina, toukokuuta 28, 2006

Synttärityttö

Hmm. Musta tulee tänään "vanha". Neljännesvuosisata. Ja mä juhlin yksin. No okei, me oltiin eilen kavereiden kanssa juhlimassa ja oli tietty todella kivaa ja mä sain ihania lahjoja. Mm. belgialaista suklaata ja sitten sellaisen korun viinipullolle. Eli nyt mun viinipullotkin on yhtä hehkeitä kun mä.

Mutta tänään mä oon sitten ihan alone. Aika penseetä. Olis kivaa, jos ois joku poikaystävä, joka järjestäisi mulle jonkun kivan synttäriyllätyksen. Mut eipä oo. Höh.

5 Comments:

At 12:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

OIKEIN HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ!! :D

 
At 12:08 ip., Blogger Vanilijasuklaa said...

Happy Birthday :)!

 
At 1:12 ip., Blogger PartyFlickan said...

Kiitos :)

 
At 6:56 ip., Blogger Frida said...

No mä jo eilen lukiessa mietin, että onkos sun(-kin) päivä, mut en sit sanonu mitään.

Oikein ihanaa synttäriä!!

 
At 7:16 ip., Blogger PartyFlickan said...

Kiitos Frida :)

 

Lähetä kommentti

<< Home