torstaina, kesäkuuta 01, 2006

Kesä :)

Jeejee! Tänään on nyt sitten ihan virallisesti kesä... Sää vaan ei taida olla ihan mitenkään parhaasta päästä. Tosin ei pitäisi valittaa, sillä nyt ei kumminkaan sada vettä. Mä lähdin tänään töihin sellaisissa lyhyissä housuissa (taas myöhässä, nukuin jopa niin "pommiin" että Gilmoren tytötkin jäi näkemättä..mun on pakko kääntää mun unirytmi back to normal), mutta oli pakko kääntyä ovelta takaisin, sillä sääret meinasi jäätyä ihan totaalisesti. Höh.

Mä olin eilen pitkästä aikaa Patiksessa. Se on ihana paikka sen takia, että vaikka sinne menis ihan minkä näköisenä tahansa ja ihan missä vaatteissa vaan, on taatusti sen paikan yks kauneimmista naisista. Se on todellakin hyvä mesta egobuustaukselle. Mun vieressä istunut kukkamekkoinen täti hieman suuttui, kun sille jutellut mies huomasi mut ja mun kaverin ja siirtyi sitten meidän seuraan ja osti meille pöydällisen viinaa. Halvaksi Patis tulee aina. Sieltä löytyy aina joku, joka tahtoo tarjota alkoholia ;)

Mulla on muuten lisäys siihen mun ihannemies listaan. Miehen pitää ehdottomasti olla kiusoitteleva ja kutsua mua pirpanaksi. ;) Mulla on uusi ihastus... *punastuu* :)

4 Comments:

At 8:00 ip., Blogger Junakohtaus said...

Mikä ihme on Patis?

 
At 9:11 ip., Blogger PartyFlickan said...

Patis = karaokebaari Mariankadulla, Pataässä

:)

 
At 9:11 ap., Blogger Junakohtaus said...

Ah, Pataässä. Toki tuttu paikka. Lempinimi oli uusi mulle.

 
At 10:30 ap., Blogger PartyFlickan said...

Mä en tiedä miten yleinen toi lempinimi on, mutta ainakin meidän kaveriporukan keskuudessa tuntuu siltä, ettei kukaan muista Patiksen oikeesta nimeä ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home