torstaina, kesäkuuta 01, 2006

Love is gonna get you baby

Ou jee! Kaikkien sinkkujen lempibiisi pitäis olla Macy Grayn Love is gonna get you baby. Siis voisko asioita sanoa vielä kannustavammin. Sehän on niin totta, kyllä täältä maapallolta löytyy kaikille ihan varmasti se famous Joku. :) Ennemmin tai myöhemmin. Ehkä mä oikeasti olen sinkku sen takia etten oo vaan vielä löytänyt sitä ihmistä kenen kanssa jaksaisin loppupeleissä käydä nukkumaan joka yö samaan sänkyyn :) Mutta kyllä se löytyy. Kysyin itse asiassa vielä varmuuden vuoksi asiaa mun Magic 8 Ballilta ja sekin vahvisti sen.

PartyFlickan : Löydänkö mä jonkun ihanan miehen?
Magic 8 Ball : It is certain.

Ja koska Magic 8 Ball on AINA oikeessa, mä en enää yhtään epäile sitä ettenkö löytäis miestä :)

"Love is gonna get you babySomeday, one day, it will beA good love that gets meLove is gonna get ya babySomeday, one day, I will findSomebody for me"

:)