sunnuntaina, kesäkuuta 04, 2006

Peli vai lopputulos

Tallinna oli ja meni. Ja mä en muistele ikinä enää mitä siellä risteilyllä tapahtui. What takes places in Vegas, stays in Vegas ja tätä samaa periaatetta sovelletaan myös risteilyihin ;) I'm just gonna give you a little hint : 3 men and a baby ;).

Eilen illalla menin sitten parantelemaan krapulaa Teekkarille. Siitä huomaa, että se on mua muutaman vuoden nuorempi. Se ei kyllä tajua naisista yhtään mitään. Se luulee, että naiset on kuin koneita,jotka voi laittaa On-asentoon niin että ne on ihan hirmu kiihottuneita heti kun se on vaan vähän kokeillut sormella, että onko alakerrassa kosteeta. Siis ei! No, mä en osannut yhtään sitten rentoutua ja loppujen lopuksi sillä ei enää seisonut ja sitten me käytiin nukkumaan. Mä yritin nukkua sen vieressä ehkä puol tuntia, ja sitten tajusin, ettei siitä mitään tuu ja lähdin kotiin. Mä en osaa nukahtaa kenenkään viereen. Enkä ehkä yritäkään enää ;)

Oon tässä kattelut koko päivän telkkarin opetusohjelmaa ihmissuhteista DVD:ltä. Eli Kumman Kaa on pyörinyt tässä koko päivän. Ei siis oo mulla ollut heilaa helluntaina ;). Kumman Kaan näyttelijät pohtivat roolihahmojaan ja niistä molemmista todettiin DVD:n extrassa, että molemmille peli on tärkeämpää kuin lopputulos. I TOTALLY KNOW THAT FEELING. Sehän tässä on meneillään. Tällä hetkellä mulle on tärkeempää itse matka kuin lopputulos. Oikeen miehen etsiminen on hauska matka ja sitten kun siihen kyllästyy niin ehkä sitten alkaa päämääräkin kiinnostaa enemmän kuin tää hauskan pito. Tänään on siis vuorostaan sellainen tunnelma etten jaksa edes stressata ihmissuhteista.

Ai, pakko kertoa risteilystä vielä sen verran, että piti taas sortua kännipuheluun. Kohteena yllättäen taas Herra Me Ollaan Vaan Kavereita. Mun eka lause oli "Mulla on sua ihan hirvee ikävä". Sen jälkeeen siitä tuli niin lempeän kuuloinen, että piti kyynelehtiä hytissä muutama tunti ja juoda skumppaa ja vodkaa sekaisin että oli valmis palaamaan takaisin pelikentälle...

Remonttireiska vai Ville Valo? ;)

2 Comments:

At 8:16 ip., Blogger Frida said...

Ville Valo...
Kaikesta huolimatta. :)

 
At 11:01 ip., Anonymous Anonyymi said...

No sitähän jo ne muinaiset Scooterilaiset viisauksissaan sanoivat, että the chase is better than the catch. Ja niin se taitaa ollakin, siihen asti kunnes tulee eteen sellainen tilanne jossa se catch on vähintään yhtä hyvä kuin se chase. Silmät ja sydän auki sen varalta.. on nimittäin sitten hieno tilanne se. :)

 

Lähetä kommentti

<< Home