keskiviikkona, kesäkuuta 07, 2006

Alkää koskaan ikinä..

syökö töissä Dumle-tikkaria. Mä täällä just yritin sellaista syödä ja hampaisiinhan se tarttui ja hampaat tarttuivat toisiinsa kiinni. Just sillä sekunnilla tulee se mun työkaveri keneen oon vähän salaa ihastunut ja kysyy jotain. En sitten voinut vastata kun ei oikein suu auennut. Hymyilin vaan nätisti (mutta näytin ilmeisesti tosi kärsivältä) koska se kysyi multa onko mulla hammassärkyä. En viittinyt valehdella vaan näytin tikkarin käärepaperia. Se repes nauramaan ja lähti pois ja käski mun soittaa sille sitten kun en oo enää niin busy tikkarin kanssa..

Mä oon kyllä kans niin asiallinen täällä töissä... :)

1 Comments:

At 8:33 ip., Blogger Frida said...

HA HAA :D
No, ainakin jäit mieleen koko päiväks!

 

Lähetä kommentti

<< Home