keskiviikkona, kesäkuuta 14, 2006

Viiniä, vauvoja ja exä

Kelatkaa. Helsingin keskustassa on terassi, jossa lasillinen viiniä maksaa AINOASTAAN 1,5 euroa... siis ihan järjettömän halpaa. Mä tiedän mistä mut löytää ma-pe klo 16-18 ;). Ei se viini ollut ihan sairaan hyvää, mutta hinta-laatu suhde oli parempi kuin hyvä :D Suosittelen!

Mun työpaikkaihastus oli ihan vittupää tänään. Mä en niin tajua miehiä jotka flirttailee ja heti sen jälkeen on enemmän kuin asiattoman kylmiä. Mun mielestä ei oo ihan reilua, että tää työpaikkaihastus purkaa AINA kaikki muhun, kun sillä on huono päivä. Kyllähän mäkin välillä kiukkuilen, mutta en kyllä töissä. Pitäis silläkin olla jotain todellisuuden tajua. Mua rupes ärsyttämään koko tyyppi niin paljon, että lähdin kesken päivän kotiin. En mä jaksa tollasta.

Juu-u. Vauvoja ja exä. Mä näin mun entistä Rokkari-Örsöä. Ja sen vauvaa. Ihan käsittämätöntä. Musta on jännään, miten oikeat ihmiset saa toisistaan parhaimmat puolet esiin. Mä en olis voinut villeimmissä kuvitelmissanikaan ajatella, että Rokkari-Örsö vois ikinä näyttää niin isältä kuin se näytti tänään. Se oli jotenkin niin hellyttävä ja suloinen. Jos joku olis viisi vuotta sitten sanonut, että siitä tulee cool city-isä, mä olisin kuollut nauruun. Mutta enpä kuollut enää. Se näky oli jotenkin niin liikkis, että melkein tuli kyynel simmuun. Mä menin jotenkin niin sekaisin, että mä pakotin mun kaverin terassille (siis tonne puolentoista euron mestaan). Ei sillä, että mä haikailisin sen perään tai että olisin mustis. Mulle vaan tuli tosi iloinen fiilis sen puolesta. Isyys selkeästikin sopii sille.

2 Comments:

At 9:29 ip., Blogger Frida said...

Missä toi terde on? ;)
Mä mahdollisesti tarvin matkan jälkeen just tota. Tai sitten vaan käyn hakeen pari pulloa ja bunkraan johonki puistoon. :P

 
At 9:50 ip., Blogger PartyFlickan said...

Kyseinen terde sijaitsee Manskulla, siinä Kaivopihan kohdalla. Puitteet ei oo mitenkään hirvittävän hehkeät, mutta kaikkee ei voida saada. Mestan nimi tais olla joku Virgin Oil.

Puhuttiin just mun kaverin kanssa, että kalliiks tulee kesätyöt kun tulee joka päivä jäätyä töiden jälkeen keskustaan. :) Mutta elämä on ainakin tosi kivaa..

 

Lähetä kommentti

<< Home