tiistaina, kesäkuuta 13, 2006

"Nyt äkkiä jotain sutinaa!"

Mä oon leikkinyt kotiäitiä koko illan ja siis pessyt vihdoinkin pyykkiä. :) Jee, huomenna voi pukea puhtaat vaatteet päälle jo kotona (jos ne vaan sattuu kuivamaan).

Mulla on nyt sellainen olo, että pitäis äkkiä saada jotain sutinaa! Mä huomaan haikailevani mun vanhan vaihtarivuoden rakkauden perään, niin kuin aina tässä tilanteessa ja tästä tunteesta pitäisi päästä nyt äkkiä ohi. Muuten koko elämä menee ihan puihin. Tässä hädässä kelpaa melkein kaikki. Mä oon miettinyt, että mulla ei oo sellaista tiettyä miestyyppiä johon mä ihastuisin aina. Tai no on, mutta se on aika laaja määritelmä. Se on nimittäin miehet. Mä oon miettinyt enkä oo keksinyt yhdistävää tekijää niille miehille joihin mä ihastun. Hmm.

Tänään tuli telkkarista joku dokumentti, missä oli nainen joka oli elämänsä aikana harrastanut seksiä about 100 000 miehen kanssa. HUHHUH. Mä luulin itseäni suht huolimattomaksi alapäästäni, mutta tossa on kyllä jo ihan toiset luvut kyseessä. Ilmeisesti se oli tehnyt sitä ammatikseenkin jossain vaiheessa ja hoidellut about 10 asiakasta päivässä. Kyllähän se luku kai siinä sitten kasvaa.

Samalla kun oon leikkinyt kotiäitiä, oon keksinyt nimiä mun tuleville lapsille. No joo, mä tiedän, että se isä puuttuu, mutta sehän on vaan pikku juttu. Kyllä se aina jostain löytyy... Vaikka postimyynnistä. Tai ehkä mä voisin adoptoidakin ne neljä lasta, jotka mä tahdon. Mulla on tosin vaan kolmelle nimet eli jos nyt neljä ylisöpöä vauvaa soittais mun ovikelloa, siitä yhdestä tulisi ihan pakostikin nimetön. Mutta mä ajattelin sekoittaa vähän suomalaisia nimiä ja sitten englanninkielisiä nimiä niin niistä vauvoista tulee automaattisesti kansainvälisiä.
Tässä on mun nimilista:
Onni Alex Anderson
Ilona Martha Madison
Hertta Emma Emerson

Ei sillä, että mulla olis vauvakuume tai jotain. Mutta on mulla kyllä.

8 Comments:

At 9:38 ap., Blogger geetzu@gmail.com said...

Ensilukemalta pientä repeilyä nimille mutta nyt commentoidessa nehän maistuvat jo suussakin hyviltä! Äkkiä se isä kuvioihin hei, tai joku leikki-isä, kyllä noi 3 (+ se nimetön) ovelle eksyvää polttais sut loppuun parissa viikossa. Ehkä jopa enempi ku ne illan pyykit niinq.

Hips :) (anteeks aamuhölöt tänne)

 
At 10:24 ap., Anonymous Anonyymi said...

Sit pitää vielä löytää isät, joiden sukunimet on Anderson, Madison ja Emerson.

 
At 11:15 ap., Blogger PartyFlickan said...

:) Juu, ajattelin lähtee illalla ulos jos vaikka löytyis joku hehkee mies joka tahtoo mun kanssa neljä lasta..

Ei noi Anderson, Madison ja Emerson oo sukunimiä vaan etunimiä.. :)

 
At 2:07 ip., Anonymous Anonyymi said...

Emerson on vaan miehen nimi. esim. Emerson Fittipaldi (formulakuski).

 
At 2:26 ip., Anonymous Anonyymi said...

Brasilian maajoukkueessa pelasi eilen joku sukunimeltään Emerson (jos oikein muistan...).

 
At 3:51 ip., Blogger PartyFlickan said...

Emersonia käytetään ainakin Jenkeissä tyttöjen ja poikien nimenä, joten mun vauva voi sitten valita samalla oman sukupuolensa ;)

 
At 1:04 ip., Anonymous Anonyymi said...

Toi on jo pelottavaa.. Oikeesti :P

 
At 1:10 ip., Blogger PartyFlickan said...

Älä ;)
Mä oon jotenkin ihan sekaisin tänä kesänä..

 

Lähetä kommentti

<< Home