maanantaina, kesäkuuta 12, 2006

Söpöilyä töissä...

Mä oon tosi hyväntuulinen. Kaoottinen aamu ei enää oikeestaan ole edes muisto, vaan täysin unohdettu. Töissä on ollut kiireistä, mutta silti päivään on mahtunut pientä söpöilyä.

Mä tilitin joskus aikaisemmin mun työpaikkaihastuksista. Ne ei missään nimessä oo vakavia, eikä niitä oikeastaan oo enää kuin yksi. Ja tän yhenkin suhteen mä luulin pelin olevan menetetty, mutta hahaa, luulin väärin. Meillä oli töissä bileet perjantaina ja oltiin kaikki aika humalassa. Tää mun työpaikkaihastus oli myöskin siellä ja se tuijotteli mua koko illan. Aina kun mä käänsin katseen sen suuntaan se katsoi mua ja hymyili. (Herra Me Ollaan Vaan Kavereita sanoi eilen, ettei mun pitäis tulkita kaikkea aina niin väärin, mutta mä oon kyllä täysin varma, että se oli flirttailua. Se siirtyi yhteisruokailun jälkeen mun viereen istumaan ja kuiskutteli! mun korvaan jotain juttuja. Se varmisti aina, että mulla on juotavaa ja jos me ajauduttiin kauemmaksi toisistamme baarissa, se varmisti aina katsellaan missä mä olen. Söpöä!

Aina aikaisemmin työpaikan juhlissa me ollaan puhuttu vain ja ainoastaan työasioista, mutta nyt me päästiin jo henkilökohtaisemmalle tasolle. Mä en tietenkään oo ihastunut siihen oikeasti tai mitään, mutta onhan se aina ihan kivaa flirttailla. Mä ehdotin sille ihan täysin viattomasti, että mentäiskö samalla taksilla kotiin tai käveltäiskö yhtä matkaa, koska me kumminkin asutaan samassa suunnassa. Se taisi kuulla, että mä tarkoitin että "Mentäiskö samalla taksilla niin, että mä voisin jäädä sun luo yöksi ja että me voitais panna koko yö?" sillä se punastui ja sitten mä menin etsimään muuta seuraa. Nyt me ollaan molemmat punasteltu tänään koko päivä töissä. Mä olin sen huoneessa palaverissa eikä meinannut enää pitää pokka koska se oli jotenkin niin suloista. Semmosta puhtaan viatonta ja söpöä, missä muutama hymy saa toisen ihan sekaisin...

Mä tykkään mun työstä... ;)

2 Comments:

At 9:36 ap., Anonymous Anonyymi said...

Työpaikkaflirttailu on parasta! :) Mulla vain kävi niin hassusti, että se toinen ihastui muhun ihan oikeasti vaikka mä en halunnut sitten mitään muuta. (Ja se toinen oli vielä naimisissa) Mutta kai se nyt on tokeentunut.. (ja edelleen naimisissa)

:)

 
At 10:10 ap., Blogger PartyFlickan said...

Ou nou :)

 

Lähetä kommentti

<< Home