maanantaina, kesäkuuta 12, 2006

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita..

Mä olin lauantaina Bottalla ja tajusin, että Helsingistä on tulossa aika pieni kylä. Samassa baarissa oli kaksi mun "tuttua" ja ne molemmat sitten piiritti mua. Tilanne muuttui aika kuumaksi ja mä totesin, että mun on parasta lähteä kotiin. Yksin.

Molemmat pojat sitten soitteli ahkerasti perään ja toinen niistä tuli mun ikkunan alle huutelemaan. Aika romanttista. Mä hellyin ja menin sen kanssa lähipuistoon pussailemaan kesäyön valoisina tunteina. Enkä mä kieltäytynytkään kun Jimmy tahtoi tulla meille silittämään mun hiuksia ja keittämään aamukahvia. Kerrankin oli tosi söpö sunnuntaiaamu :)

Tää aamu olikin sitten vähemmän söpö. Siitepölyallergiat on muuttaneet mut ihan käsittämättömän näköiseksi. Olin ihan väsynyt ja tukkoinen aamulla ja päätin sitten tulla ratikalla töihin. Paha vaan, että lähdin VÄÄRÄÄN ratikkaan pysäkiltä ja kävin sitten ajelemassa ykkösen päättärille ennen kuin pääsin takaisin Eiran sairaalan kohdalle ja siitä oikeaan ratikkaan. Töissäkin on ollut ihan superhektistä heti koko aamun ja näyttää siltä, että tälläkin viikolla mä voin ihailla auringonpaistetta vaan mun työhuoneen ikkunan läpi.. :(

Tietääkö kukaan, miten synttärikakkua tehdään? Herra Me Ollaan Vaan Kavereita vanhenee tänään ja mä ajattelin tehdä sille kakkua...

2 Comments:

At 11:35 ap., Anonymous Anonyymi said...

Meinasin linkittää tähän kivoja kakku-ohjeita mutta annanpa itseni eniten suosiman neuvon: kaupan valmiskakut, ei vaan voi mennä pieleen :)

 
At 11:52 ap., Blogger PartyFlickan said...

Ei hitto :) En mä tajunnutkaan, että voi ostaa myös valmiskakkua. Ainahan mä voin huijata, että se on itse tehtyä ;)

Kiitos todellisuuteen palauttamisesta :)

 

Lähetä kommentti

<< Home