sunnuntaina, kesäkuuta 18, 2006

Tulevaisuus..

Mietin just äsken, että mikä musta tulee isona. Tai on se sinänsä selvää, mitä musta tulee, mutta mun koulutus on kumminkin yleispätevä (no okei, ei musta voi sydänkirurgia tai lentoemoa tällä koulutuksella tulla, mutta melkein kaikkea muuta). Oikeastaan ainoa asia mitä mä osaan määritellä on se, että mun mielestä mun tulevaisuus tapahtuu jossain ulkomailla. Jossain suuressa kaupungissa, jossain kaukana. Mutta entäs siihen asti? Mua inhottaa kun en oikein osaa elää tätä päivää, vaan keskityn siihen mitä kaikkea voikaan tapahtua joskus tulevaisuudessa.

Mä oon jollain tavalla rasisti, koska tahdon ehdottomasti akateemisen ja koulutetun miehen. Siksi, että mullakin on akateeminen koulutus. Mä arvostan todella paljon kaikkia ei-akateemikkoja, mutta mä tahdon, että mun mies ymmärtää todella mun kunnianhimon opiskeluiden ja työn suhteen. Sitä paitsi, ehkä mua häiritsee se, jos mä tienaankin enemmän kuin se mies. Oon muutenkin todella vahva persoona, joten jos mä vielä vastaisin pääasiassa perheen elatuksesta, niin se saattaisi olla a bit too much...

Harmi vaan, että ne kaikki kivat akateemiset miehet alkaa olla jo varattuja.

10 Comments:

At 9:23 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kannattaa muuten arvostaakin muitakin kuin akateemikkoja -niitä kun on kovin harvassa. "Akateemikko eli akatemian jäsen on Suomessa arvonimi, jonka tasavallan presidentti myöntää erityisen ansioituneille tieteen- ja taiteenharjoittajille."

Koko opiskeluajan oon myös miettinyt mitä musta tulee isona. Enkä vieläkään tiedä vaikka paperit kohta ulos saakin. Pitäisi päättää mille alalle suuntautuu ja lähettääkö hakemukset nykiin, lontooseen, pekingiin vai jonnekkin muualle. Toisaalta tilanne on varsin vapauttava - monella kaverilla on valmiit sopimukset edellisten kesätyöpaikkojen kanssa, mutta itse voi valita suunnan täysin vapaasti. Enemmän harmittaakin asiaa vatvomalla hukattu energia.

Ja onhan niitä kivoja akateemisia sinkkuja käupunki täynnä ;)

A

 
At 11:27 ap., Blogger PartyFlickan said...

Hmm. Oot oikeassa, mun selkeästikin kannattaa alkaa katsella jotain muitakin kun akateemikkoja ;)

Toivottavasti sun oma tie löytyy, tavalla tai toisella :)

Ehkä mä liikun täysin väärissä sfääreissä, koska kaikki miehet ketkä mua lähestyy on bussikuskeja/rakennusmiehiä/örsöjä/varattuja...

 
At 1:47 ip., Anonymous Anonyymi said...

Nooh, onhan muutama noista akateemikois alle 80 vuotiaita ja nopeasti katottuna kaksi jopa alle 70v ;)

Ehkä sä tosiaan liikut väärissä sfääreissä jos tuossa listassa oli kaikki sua lähestyvät ukkelit. Tai sitten oot niin pelottava ettei herkät akateemiset uroot uskalla lähestyä ;)

a

 
At 1:59 ip., Blogger PartyFlickan said...

I know. Mä oon tosi pelottava! Oon miettinyt että sen sijaan, että sanoisin baarissa miehille mikä musta oikeasti tulee (viimeistään siinä vaiheessa kaikki mun mielestä kunnolliset miehet katoaa), mä alan ehkä kertoa, että musta tulee lentoemo/kampaaja/ope/hoitsu tai jotain muuta ton tyylistä ;). Eipähän sitten ketään pelota...kai.

 
At 3:13 ip., Anonymous Anonyymi said...

En kyllä keksi mikä ammatti noin pelottava ois. Luulatavasti saisit vielä enemmän käännettyä jakaumaa örmyjen suuntaan jos vain kertoisit olevasi lentoemo/kampaaja/hoitsu.

Kyllä omassa kaveripiirissä toimii hieman toisin päin: kampaaja-kosmetologi yms ovat varmaan ihan mukavia ja fiksuja, mutta harvempi akateemisista kavereistani vakavampaa suhdetta näiden kanssa haluaisi. Jos tehtäisiin komea tilasto kaveripiirin pariutumiskäyttäytymisestä niin todennäköisesti tytön vahva akateeminen tausta/kiinnostus olis pariutumisen onnistumisen kannalta vahvasti positiivinen tekijä.

Toki poikkeuksiakin on, ei tosin omassa lähipiirissä. Valitettavasti.

a

 
At 3:25 ip., Blogger PartyFlickan said...

Hmm.. Missä suhun ja sun kaveripiirin voi törmätä? ;)

 
At 3:29 ip., Anonymous Anonyymi said...

tarkoin valituissa paikoissa. paikkoja vaihdetaan satunnaisesti, jotta nopeasti muodostuva ihailijajoukko ei seuraisi mukana ;)

 
At 4:00 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ooh. Good luck. Helsinki on kumminkin aika pieni kaupunki. Ihailijajoukot saattaa päästä nopeastikin selville teidän liikkeistä.. ;)

Onpas taas tehokasta työntekoa... :)

 
At 4:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

Me tehdään paljon epäloogisia päätöksiä nopeassa tahdissa. Niin rakennettua reittiä on aika vaikea seurata. Ollaan aina askeleen edellä - ja ehkä siitä syystä sinkkuja ;)

 
At 7:55 ip., Blogger PartyFlickan said...

Ja naiset yrittää ihan turhaan olla ovelampia kuin miehet. Mä muistan joskus lapsena kun piti kävellä yhden Nikon talon ohi about 200 tsiljoonaa kertaa yhden illan aikana vaan sen takia, jos se sattuisi tulemaan ulos. Harmi ettei me oltu mietitty mun kaverin kanssa, että mitäs sitten jos tuleekin ulos :D.

Muutamaa vuotta myöhemmin mä ja mun kaverin lainattiin erään meidän yhteisen ystävän koiraa vaan siksi että me oltiin ihastuttu yhteen jääkiekkoilijaan jolla oli koira. Harmi ettei se katsonutkaan kahteen pikkutyttöön päin. Me oltiin about 14 ja se oli about 24. Sattuman kautta mä tulin sitten kerran sen kyydissä kotiin ja tajusin, että sehän on jo ihan vanha äijä.

Jee. Mä lainasin kirjastosta pari todella kivan oloista kirjaa ja ostin rasian tervaleijonia. Jeejee.

 

Lähetä kommentti

<< Home