torstaina, kesäkuuta 22, 2006

Piste piste piste

Mun tietokoneen Wordin mukaan kolmella pisteellä voidaan ilmaista sitä, että asia tai lause jää tarkoituksen mukaisesti kesken. Mä sain mun työpaikkaihastukselta sähköpostia missä lauseet loppui ... Miksi? Mitä siltä jäi sanomatta ja miksei sanonut sitä? Mä en kestä sen tyyliä. Jos sitä ei kiinnosta pätkääkään niin miksi sen pitää antaa ymmärtää koko ajan, että sitä kiinnostaisi kuitenkin? Se kun ei kumminkaan ymmärrä antaa. Mitähän se tekee uhannuksena?

Ai niin se kuuma surffitukka. Not so kuuma after all. Miksi kaikissa vapaissa miehissä on joku vika? Selvisi, että sillä olikin kaksi lasta ja sitten eilen kun juteltiin niin jotenkin se koko maailman katsomus oli ihan täysin erilainen kuin mun. Mä vihaan sellaista herran haltuun-asennetta jossa ei oteta mitään vastuuta omasta elämästä. Eihän kukaan voi elää niin naiivisti!

Miehet...

Oon ilmeisesti soitellut eilen kännipuheluita koko mun puhelinmuistiolle, sillä aamulla oli tullut muutama ihmettelevä viesti. :). Mutta sain kyllä yölläkin ihan superhehkeän tekstarin jossa mua nimitettiin neljännesvuosisatabeibeksi.. ;) Uuh jea.