sunnuntaina, kesäkuuta 25, 2006

Loma :(

Jännää, en oo oikeastaan ajatellut töitä ollenkaan ja tää on kumminkin jo loman kolmas päivä. Oon ottanut takapihalla aurikoa, lukenut vanhoja naistenlehtiä ja juonut kahvia.

Ja ainiin, yritinhän mä myös tehdä vanhoista farkuista hametta, mutta en piru vie osannutkaan. (Älkää pelästykö, tästä ei oo tulossa käsityöblogia..hih)

Tajusin tänään, että mulla ei oikeestaan oo kotia. Mun oma asunto ei tunnu kodilta, se vaan on paikka jossa on vaatekaappi ja jossa voi käydä nukkumassa. Mun lapsuudenkoti ei tunnu enää kodilta. Kaikki tavarat on vieraita ja muutenkin mulla on ihan kumma fiilis täällä. Ehkä tää on sitä aikuiseksi kasvamista.

Mua on taas tänään itkettänyt. Mä en tajua mikä mulla on. Mun elämässä on kumminkin kaikki ihan tosi hyvin eikä pitäis olla mitään valittamisen aihetta. Ehkä mä vaan oon sitten tällainen itkupilli.

Harmittaa, kun eilen räyhäsin mun pikkuveljelle tiskeistä. Ei olis pitänyt, mutta jotenkin tuli vaan kaikki lapsuusmuistot mieleen jolloin mä jouduin aina siivoaamaan sen jälkiä ettei äiti ja isi olis räyhänneet mulle, siitä että on niin sotkuista jos ne on edes hetken poissa. Ehkä mä vaan oon niin paha ihminen.